اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس مازندران خبر داد:

مرگ مرد 42 ساله مازندرانی بر اثر نیش زنبور

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس مازندران از مرگ مرد 42 ساله بر اثر نیش زنبور وحشی در مازندران خبر داد و گفت: این اتفاق در جنگل‌های پیرجه نکا رخ داد.

مرگ مرد 42 ساله مازندرانی بر اثر نیش زنبور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی پلیس مازندران، حمیدرضا اسلامی از مرگ مرد 42 ساله بر اثر نیش زنبور وحشی خبر داد و اظهار داشت: این اتفاق در جنگل‌های پی‌رجه نکا رخ داد که ماموران پلیس پس از حضور در محل حادثه و بررسی همه جانبه موضوع دریافتند چند جوان حین چیدن قارچ با جسد نیمه جان فردی 42 ساله که روی زمین افتاده است، مواجه شدند.
اسلامی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده اولیه اورژانس مشخص شد که این فرد در اثر نیش زنبور وحشی از حال رفت، افزود: وی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.
 
*برخورد با قطار حادثه آفرید
در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی110مبنی بر برخورد یک دستگاه قطار با عابر پیاده ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: ماموران پس از حضور در محل حادثه و بررسی موضوع دریافتند فردی به نام احمد شعبان‌پور 25 ساله در حین عبور از روی ریل بوده که قطار با او برخورد و در دم فوت می‌کند.
معاون اجتماعی پلیس مازندران یادآور شد: با انتقال جسد به سردخانه موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس است.
  
* راه‌اندازی نخستین نمایشگاه فضای مجازی در مازندران
معاون اجتماعی پلیس مازندران در ادامه به ساخت و راه‌اندازی نخستین نمایشگاه فضای مجازی در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به پیشرفت‌های علمی در عرصه‌های مختلف فناوری اطلاعات و دستاوردهای جدید نیروی انتظامی در این عرصه و در راستای تدابیر فرماندهی ناجا برای ارائه نمایشگاه عمومی نیروی انتظامی به صورت فضای مجازی، نخستین نمایشگاه فضای مجازی در این معاونت طراحی، ساخت و تولید شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران اضافه کرد: این مجموعه که با هدف آگاه‌سازی عمومی مردم تهیه شده است، با راهنمایی‌ها، پیام‌ها، توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی اجتماعی، شهروندان را از تهدیدها و فرصت‌های محیط زندگی خود درباره نظم و امنیت عمومی آشنا و حساس می‌کند.
 وی افزود: شهروندان با بکارگیری این توصیه‌ها و همکاری بیشتری با پلیس از بروز زمینه‌های جرم کاسته و برای رسیدن به امنیت اجتماعی و اخلاقی در محیطی صمیمی همراه با آرامش و آسایش قدم می‌گذارند.
اسلامی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فضای مجازی هفته ناجا با امکانات و توانمندی‌های داخل سازمانی و با تلاش کارشناسان اداره مستندات و اطلاع‌رسانی طراحی و تولید شده است.
 دبیر ستاد برگزاری هفته ناجا در مازندران یادآورشد: این مجموعه حاوی بخش‌های مختلفی از جمله معرفی معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی، نوع و نحوه خدمات این یگان‌ها، هشدارهای پلیسی، دانستنی‌های انتظامی و اجتماعی، مطالب عمومی جذاب خواندنی و تصاویر زیبا است که برای نمایش از طریق سایت و فضای مجازی آماده بهره‌برداری است.
 اسلامی، از هماهنگی با ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی استان در راستای برنامه‌های هفته ناجا خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، تجلیل از خانواده کارکنان ناجا، زنگ انضباط اجتماعی، همیاران پلیس و نمایشگاه سیار امنیت اجتماعی در سطح مدارس از مهمترین برنامه‌ها است.
وی در پایان گفت: برنامه‌های هفته ناجا همزمان با سراسر کشور از 13 مهرماه به مدت یک هفته در سراسر استان مازندران اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ر20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول