اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شریفی معاون فرماندار بستک:

امنیت کنونی بستک حاصل تعامل پلیس و مردم است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بستک، همراهی و همکاری مردم این شهرستان با پرسنل انتظامی، امنیتی و بسیج را مهمترین امر در مناسب بودن شاخص‌های امنیتی این شهرستان ذکر کرد.

امنیت کنونی بستک حاصل تعامل پلیس و مردم است
ناصر شریفی امروز در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان بستک در مورد عملکرد نیروی انتظامی در این شهرستان اظهار داشت: به اعتقاد ما امنیت از نان شب نیز برای مردم ارجح‌تر و مهم‌تر است و اگر خدای ناکرده کمترین و کوچک‌ترین ناامنی در جامعه‌ای اتفاق بیفتد، تمام ابعاد زندگی انسان به مخاطره می‌افتد.
وی با بیان اینکه به فضل الهی شهرستان بستک از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است، ابراز داشت: تحقق این مهم میسور و مقدور نبوده جز با همراهی و همکاری مردم خوب و فهیم این شهرستان و همت و تلاش شبانه‌روزی پرسنل خدوم انتظامی، امنیتی و بسیج.
معاون فرماندار شهرستان بستک نقش مردم را در برقراری نظم و امنیت و ثبات در جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: در جامعه‌ای که همراهی و همدلی خوبی بین مردم و دستگاه‌های برقرار کننده نظم و امنیت وجود دارد، قطعا آن جامعه از ضریب امنیتی بالایی برخوردار خواهد بود.
وی تلاش و و پیگیری‌های پرسنل انتظامی شهرستان در کشف مواد مخدر به صورت عمده را ستود و افزود: وقتی ماموری، آرامش و آسایش خود و خانواده‌اش را به مخاطره می‌اندازد، تا جامعه‌ای سالم، آرام و امن داشته باشیم، ضرورت دارد هم مردم خوب و فهیم ما و هم مسئولان اجرایی نهایت همکاری را با این قشر پر تلاش که امنیت و آسایش جامعه به همت آنها بسته است داشته باشند.
شریفی با اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی شهرستان بستک افزود: مردم خوب، نجیب و مومن این شهرستان به لطف الهی، همکاری و همراهی خوبی که با مسئولان دارند علاوه بر حفظ امنیت کنونی در امر هر چه بیشتر پویا شدن توسعه شهرستان نیز گام بردارند.
وی در پایان ضمن تقدیر مجدد از عملکرد انتظامی شهرستان از فرماندهی این مجموعه و همکاران آن نیز تقدیر کرد.
بستک در شمال غربی هرمزگان واقع و از جمله شهرستان‌هایی به شمار می‌رود که وقوع جرم و جنایت در آن در حد بسیار کم است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول