اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قم خواستار شد:

همکاری آموزش و پرورش استان قم با معاونت اجتماعی پلیس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قم گفت: با همکاری حراست نواحی مختلف آموزش و پرورش با معاونت اجتماعی پلیس استان، سطح آگاهی افراد نسبت به آسیب‌های اجتماعی افزایش یابد و قدمی در رابطه با حفظ جوانان از خطر برداشته می‌شود.

همکاری آموزش و پرورش استان قم با معاونت اجتماعی پلیس
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالحسین بلیلی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به شروع ماه مهر و سال تحصیلی جدید، این زمان را روز تلاش و آغاز کار برای تمام افراد جامعه خواند و اظهار کرد: تمام توان خود را به کار گرفته تا سال بی‌خطری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه خانواده‌های بسیاری برای استقبال از سال اولی‌ها حضور خواهند یافت، افزود: در کمیسیون امنیتی و شورای تامین استان تصمیماتی در رابطه با حضور پلیس راهور و نیروی انتظامی در معابر شهری برای آغاز سال تحصیلی گرفته شده است تا خانواده‌ها بتوانند با راحتی و آسایش بیشتر سال تحصیلی را آغاز کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قم در ادامه با اشاره به موضوع سرویس مدارس، خواستار انجام فرآیندی شد که طی آن تمام سرویس‌های مدارس قابل شناسایی باشند و بتوان با به‌کارگیری تابلوهایی سرویس‌های مجاز مدارس را از دیگر وسایل مشخص کرد.
وی اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان را از هر امر فرهنگی دیگر موثرتر دانست و عنوان کرد: دانش‌آموزان باید از مشکلات و خطرات اجتماعی آگاه و مطلع شوند تا بدین وسیله بتوان زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرد.
بلیلی از همکاری حراست نواحی مختلف آموزش و پرورش استان با معاونت اجتماعی پلیس خبر داد و در این زمینه افزود: همکاری بین این دو نهاد سبب می‌شود تا با ارسال نیروهای متخصص پلیس به مدارس و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان، سطح آگاهی افراد نسبت به آسیب‌های اجتماعی افزایش یابد و قدمی در رابطه با حفظ جوانان از خطر برداشته شود.
وی آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان توسط مدیران و مربیان پرورشی مدارس با استفاده از بروشورهای امنیتی و اجتماعی را از جمله موارد تاثیرگذار در تفکرات دانش‌آموزان معرفی و اعلام کرد: این امور موجب سپری کردن سالی آرام و بی‌خطر برای دانش‌آموزان می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول