اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز سال تحصیلی 90-91؛

گشت‌های نامحسوس پلیس اصفهان فعال می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فعال شدن گشت‌های نامحسوس پلیس اصفهان در مقابل مدارس خبر داد.

گشت‌های نامحسوس پلیس اصفهان فعال می‌شوند
به گزارش خبر گزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ محسن همت‌نژاد اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی گشت نامحسوس این فرماندهی به منظور تأمین امنیت دانش آموزان و برخورد با مزاحمان خیابانی در مقابل مدارس فعال می‌شوند.
وی بیان داشت: تیم‌های نامحسوس این فرماندهی به سه صورت پیاده، موتوری و خودرویی در مقابل مدارس دخترانه و پسرانه سطح شهر اصفهان و شهرستان‌های تابعه به گشت‌زنی می‌پردازند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در صورت مشاهده یا هرگونه مزاحمت برای دانش آموزان یا خود وارد عمل شده و یا از طریق سیستم‌های ارتباطی به گشت‌های محسوس اطلاع می‌دهند تا برخورد قانونی در مورد آنان صورت گیرد.
وی افزود: یکی دیگر از طرح‌های پلیس اصفهان برای بازگشایی مدارس طرح انضباط ترافیکی است که در این مورد هم گشت‌های محسوس و نامحسوس در ساعات آغاز و پایان مدارس فعال بوده و کار نظم‌بخشی و روان‌سازی ترافیک خیابان‌های محدوده مدارس را بر عهده دارند.
همت‌نژاد با اشاره به سومین طرح پلیس اصفهان برای بازگشایی مدارس با عنوان طرح آموزشی با هدف پیشگیری تصریح کرد: این طرح که فاز نخست آن در دو ماه ابتدایی سال یعنی فروردین و اردیبهشت آغاز شد بیش از 52 کارگاه آموزشی در مدارس اجرا و نزدیک به 7هزار و 300 دانش‌آموز هم تحت آموزش قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح شناخت کافی از انواع مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد و بیان مضرات و صدمات روحی و جسمانی ناشی از آلودگی به آن است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه تاکید کرد: با توجه به نتایج خوب اجرای طرح یاد شده فرماندهی در نظر دارد تا اجرای آن را در سال تحصیلی 90-91 نیز با قوت و توان بیشتری دنبال کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول