اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

لایحه درآمدهای پایدار شهرداریها همچنان بلاتکلیف است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز خواستار تعیین تکلیف و تصویب نهایی لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها از سوی مجلس شد.

لایحه درآمدهای پایدار شهرداریها همچنان بلاتکلیف است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حبیب شیری‌آذر که در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه پنج سخن می‌گفت با انتقاد از تأخیر در تصویب نهایی و تعیین تکلیف لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها این امر را زمینه‌ساز افزایش سال به سال مشکلات مالی و درآمدی شهرداری‌ها به عنوان مسئول مستقیم اداره شهرها اعلام و خاطرنشان کرد: متأسفانه طی دو دهه گذشته و از زمان قطع حمایت‌های مالی دولت از شهرداری‌ها و تأکید دولت‌ها بر خودگردانی این نهاد مدنی و نیز با وجود تدوین و ارجاع لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها از سوی دولت به مجلس، هنوز این لایحه به سرانجام نهایی نرسیده و این موضوع زمینه را برای انباشت مشکلات و چالش‌های درآمدی و مالی شهرداری‌ها فراهم کرده است.
وی با اعلام این که تا کی شهرداری‌ها باید برای تأمین هزینه‌های مدیریت شهری دست به دامن مردم شوند، افزود: اداره شهرها به شکلی که روند توسعه و آبادانی شهرها شتاب گرفته و توسعه شهری شکل ملموس به خود بگیرد با درآمدهای ناچیز و کم شهرداری‌ها که آن هم از جیب مردم تأمین می‌شود امکان‌پذیر نیست و تنها را چاره ، تصویب و ابلاغ لایحه درآمدهای پایدار از سوی مسوولان به ویژه نمایندگان مجلس است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از نمایندگان مجلس و دولتمردان خواست برای جلوگیری از انباشت مشکلات مالی شهرداری‌ها در اداره شهرها نسبت به تصویب و تعیین تکلیف نهایی این لایحه اقدام جدی صورت دهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول