اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قم تاکید کرد:

افزایش توان فکری و اعتقادی دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: اکنون فرصتی فراهم شده و طرح‌های مختلف مانند طرح‌های صالحین و آیه‌های تمدن در حال اجراست و باید تلاش کنیم توان فکری و اعتقادی دانش‌آموزان را افزایش دهیم.

افزایش توان فکری و اعتقادی دانش‌آموزان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین امین‌جعفری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم که در اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق داد در خدمت شما بسیجیان و جان برکفان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که توفیق داد از الطاف خداوند در این مملکت بهره‌مند شویم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به مسئولیت سنگین در این برهه از زمان گفت: ما در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و لازم است در سیستم آموزش و پرورش به فعالیت‌های اساسی بپردازیم.
وی بیان کرد: اکنون فرصتی فراهم شده و طرح‌های مختلف مانند طرح‌های صالحین و آیه‌های تمدن در حال اجراست و باید تلاش کنیم توان فکری و اعتقادی دانش‌آموزان را افزایش دهیم.
امین‌جعفری با اشاره به توطئه‌چینی دشمنان در راستای انحراف دانش‌آموزان گفت: دشمنان در حال نقشه‌کشی هستند و باید ما نیز برای هدایت و ارشاد فرزندانمان به فعالیت بپردازیم چراکه آنها ذخایری هستند و آینده نظام در دستان آنها قرار دارد.
وی تصریح کرد: امیدواریم سال تحصیلی خوبی داشته و قدم‌های محکمی را برداریم و مشمول عنایت امام زمان(عج) قرار گیریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به انتظارات موجود از فرهنگیان گفت: انتظار است در ابتدای سال تحصیلی دانش‌آموزان را به مطالعه و بحث درباره مباحث علمی، برنامه‌ریزی و دستیابی به مدارج علمی بالاتر دعوت کنید.
وی اضافه کرد: باید مراقب باشیم شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و در این عالم در حال رفت و آمد هستند و لازم است برای ادای دین به عنوان بسیجی ارزش‌مدار و ولایی ایفای نقش کنیم.
امین‌جعفری با بیان اینکه رضایت شهدا، رضایت امام زمان(عج) را به همراه دارد، بیان کرد: باید در زمینه هر فعالیتی که در رفتار و تربیت دانش‌آموزان تاثیرگذار است و مروج فرهنگ بسیجی است کوتاهی نکنیم.
وی تاکید کرد: جانبازان و آزادگان باید بدانند که آن فداکاری‌ها بود که امروز ملت ما را عزیز کرد و ملت ما باید در راستای ادای تکلیف ایثارگران را احترام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: اکنون بیش از 20 مدرسه در حال خدمت‌رسانی به فرزندان شهدا و ایثارگران هستند و در سال گذشته 252 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران به بدنه آموزش و پرورش ورود پیدا کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول