اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

پیروزی انقلاب محصول بازگشت جامعه به سوی قرآن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی محصول بازگشت جامعه به سوی قرآن کریم و تلاش برای یک زندگی قرآنی است.

پیروزی انقلاب محصول بازگشت جامعه به سوی قرآن است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان‌حسینی در مراسم نخستین جلسات مسئولان قرآن کریم شهر مشهد اظهار داشت: قرآن کریم از حیث معنویت‌بخشی، محتوی، فرهنگ‌سازی، ارتباط آفرینی، تشکل و انسجام‌بخشی در طول تاریخ دستاوردهای مبارک و بی‌بدیلی داشته است.
وی گفت: یکی از اعجاز قرآن کریم این است که اقیانوسی از خدمات و فعالیت‌ها را در دل خود فراهم کرده و عرصه‌های گوناگونی برای تدبر و تفسیر در دل آن جوشیده است.
مرویان‌حسینی با اشاره به دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس آیات قرآن را به طور ملموس تجربه کردند و این کتاب وحی انقلاب ما را پشتیبانی و از دل خود آن را تأسیس کرد و انقلاب اسلامی نیز قرآن کریم را به عرصه معادلات و مبادلات فرهنگی، اجتماعی و جهانی وارد کرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: انقلاب خدمات بسیاری به جلسات قرآنی کرده است که امروزه میلیون‌ها جوان و نوجوان در جلسات قرآنی حضور دارند و خروجی این جلسات قاریان و حافظان بین‌المللی است.
وی گفت: هم‌اکنون صدها مؤسسه قرآنی فعال هستند و یک حرکت مردمی، صمیمانه و یک آموزش مستمر و اثربخش به برکت این انقلاب شکل گرفته است.
مرویان با بیان اینکه امروز شخصیت‌های پر آوازه قرآنی ما در عرصه‌های بین‌المللی حضور دارند، افزود: همه این شخصیت‌های بی‌بدیل و همه جانبه از مقام معظم رهبری سرمایه گرفته‌اند و افتخار جلسات قرآنی این است که مقام معظم رهبری پشتیبان آن‌ها است.
وی افزود: قرآن کریم با همه کتاب‌های دیگر تفاوت دارد و باید از این سرمایه عظیم حداکثر بهره را ببریم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول