اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف گرگان خبر داد:

رشد 100 درصدی مسابقات قرآنی در گرگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف شهرستان گرگان گفت: می‌خواهیم با توسعه فرهنگ قرآنی که یکی از آمال و آرزوهای بزرگ جامعه اسلامی است جنگ نرم دشمنان را خنثی کنیم و تا امروز در مسابقات قرآنی رشد 100درصدی داشتیم.

رشد 100 درصدی مسابقات قرآنی در گرگان
حسن دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه اداره اوقاف می‌تواند به عنوان بهترین گزینه منویات رهبری را محقق کند، اظهار کرد: پرورش 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور یکی از خواسته‌های رهبری در ابتدا ماه رمضان امسال بود که در حال حاضر تنها یک میلیون آن محقق شده است، لذا بنا داریم تا با فرهنگ‌سازی مناسب، فرموده ولایت را اجابت کنیم.
وی، تصریح کرد: طی سنوات گذشته در حفظ مسابقات قرآنی رشد 100 درصدی داشتیم  و برای افزایش و گسترش مخاطبان با برگزاری مسابقات قرآنی حتی در یک جزء قرآن، این فضا را برای علاقمندان و دوستداران مسائل فرهنگی و اعتقادی فراهم کردیم تا جوانان و نوجوانان نیز با مشارکت در این محافل خود را ارزیابی و محک بزنند.
سرپرست اوقاف شهرستان گرگان، گفت: برگزاری مسابقات قرآن در سال‌های گذشته به صورت متمرکز در شهرستان گرگان صورت می‌گرفت که امسال این روند توسعه‌یافته و در سه شهرستان گرگان، بندرترکمن و کردکوی برگزاری این اقدام فرهنگی به قوت خود فعالیت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار با برگزاری مسابقات ترتیل برای خانواده‌های پرسنل، این فرهنگ‌سازی از درون خانواده‌ها شکل گرفت و سعی ما بر این است که ترویج استفاده از قرآن را به تک‌تک خانه‌ها ورود دهیم تا حداقل در هر خانه‌ای یک حافظ قرآنی داشته باشیم.
دهقان، غبارروبی از امامزاده سلیمان(ع) شهرستان گرگان و سقاخانه رادکان، برگزاری مسابقات قرآنی و برپایی مراسم زیارات و ادعیه را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه شهرستان برشمرد.
انتهای پیام/ ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول