اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره تاکید کرد:

لزوم آموزش درس ایثار و فداکاری به دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: معلمان و مربیان مدارس درس ایثارگری، فداکاری و صبوری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس را به دانش‌آموزان بیاموزند.

لزوم آموزش درس ایثار و فداکاری به دانش‌آموزان
احمد بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره، با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از معلمان و مربیان مدارس خواهانیم تا درس ایثارگری، فداکاری و صبوری ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را به نونهالان و نوجوانان در مدارس بیاموزند.
وی در ادامه به نقش والدین در علم‌آموزی دانش‌آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی از پدران و مادران که همیشه به فکر فرزندان خود هستند درخواست داریم که پا به پای معلمان زحمت‌کش یاری‌گر آموزش و پرورش باشند تا بتوانیم آموزش و پرورشی اثربخش و پاسخگو و توانمند داشته باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره افزود: باید با این مهم فرزندانی تربیت کنیم که شایسته جامعه مهدوی باشند و از همه دانش‌آموزان نیز خواهانیم که همت و تلاش کنند تا یک جنبش عظیم و مجاهدت گسترده برای کسب علم و معرفت و ادب در ایران آغاز شود تا بتوانیم شعار نه شرقی و نه غربی‌، جمهوری اسلامی و استقلال و آزادی را جامه عمل بپوشانیم.
وی به حضور 2 هزار و 170 دانش‌آموز پسر در مقطع ابتدایی اشاره و تصریح کرد: همچنین 2 هزار و 25 دانش‌آموز دختر در همین مقطع تحصیلی و در مجموع در 167 کلاس درس در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل هستند.
بختیاری افزود: یک‌هزار و 230 دانش‌آموز پسر و یک هزار و 130 دانش‌آموز دختر نیز در مقطع راهنمایی و در 92 کلاس درس مشغول به تحصیل و علم‌آموزی شده‌اند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه 72.41 درصد مدارس ابتدایی شهرستان خرم‌دره در شیفت صبح پذیرای دانش‌آموزان هستند، عنوان داشت: همچنین 66.70 درصد مدارس راهنمایی و 70.58 درصد مدارس مقطع متوسطه به صورت تک شیفته و در نوبت صبح فعالیت می‌کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به انتقال برخی از مدارس از نوبت عصر به نوبت صبح نیازمند فضا و تجهیزات آموزشی بودیم که در طرح هجرت  33 هزار و 260 متر رنگ‌آمیزی، 867 مورد تعمیر میز و نیمکت و سیم‌کشی برق در مدارس صورت گرفت.
بختیاری در پایان ضمن تاکید مجدد به نقش والدین دانش‌آموزان در پیشرفت تحصیلی ایشان تصریح کرد: والدین دانش‌آموزان باید شرایط لازم را برای علم‌آموزی و رشد علمی فرزندان خود در منزل فراهم کرده و در این مسیر ایشان را یاری کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول