اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد:

لزوم انتقال پیام‌های دفاع مقدس به نسل جوان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم انتقال پیام‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

لزوم انتقال پیام‌های دفاع مقدس به نسل جوان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور بعد از امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ‌همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها فرصت مناسبی است که دانش‌آموزان و دانشجویان با رشادت‌ها‌، مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.
وی افزود: امروز دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بهره می‌گیرد که ما نیز باید با بهره‌گیری از فرصت‌هایی همچون هفته دفاع مقدس دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو کرده و ایشان را نسبت به توطئه‌های شوم‌ دشمنان آگاه کنیم.
فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین نقطه‌ها در تاریخ ایران اسلامی است، ابراز داشت: رزمندگان و بسیجیان غیور در هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌های خود آرمان‌های اسلامی را در سراسر گیتی به اهتزاز درآوردند.
وی افزود: در آن زمان کسانی که نگاه مادی به دنیا داشتند نسبت به این مسئله ایراد گرفته و صدور انقلاب را تهدیدی برای جهان قلمداد می‌کردند.
نوری‌پور با اشاره به نقش ایمان راسخ رزمندگان و بسیجیان در پیروزی ملت ایران خاطرنشان کرد: اگر در زمان جنگ شاهد بودیم که رزمندگان برای شهادت از همدیگر سبقت می‌گرفتند به دلیل آموزه‌های دینی بود و اثر هشت سال دفاع مقدس نه تنها مختص آن زمان بلکه اثرهای آن را امروز نیز به عینه می‌بینیم.
وی تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم ارزش‌های اسلامی را پیاده کرده و یا در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم، به شهدای غیور و ولایت‌مدار هشت سال دفاع مقدس تاسی می‌کنیم.
فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه نباید هفته دفاع مقدس را به یک زمان خاص خلاصه کنیم، عنوان داشت: باید در همه زمان‌ها جان‌فشانی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان را در جامعه بازگو کرده و نسل جوان را نسبت به این امر آگاه کنیم چرا که امروز نیز شاهد اثرهای انقلاب اسلامی در سراسر جهان و تاسی خیزش‌های کشورهای اسلامی از انقلاب شکوهمند ما است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان ‌علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همگان باید در مسیر توسعه و تعالی نظام گام برداشته و با عملی کردن فرامین مقام معظم رهبری موجب پیشرفت هر چه بیشتر جامعه شویم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول