اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لنده:

خوداتکایی نتیجه دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی گفت: مهمترین نتیجه دوران هشت سال دفاع مقدس روی پای خود ایستادن و خوداتکایی است.

خوداتکایی نتیجه دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید خداداد پاکزادمقدم عصر امروز در جمع بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدای این بخش با گرامی‌داشت حماسه جاودان ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت گران‌بهایی برای بازشناسی حماسه ایثار و سلحشوری فرزندان معنوی خمینی کبیر (ره) است.
وی افزود: جوانان برومند ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس افسانه شکست ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر به ثبت رساندند.
فرمانده سپاه ناحیه لنده با بیان این‌که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، رژیم بعثی عراق را به مخرب‌ترین سلاح‌های کشتار جمعی مسلح کرده بودند، گفت: حمایت‌های سیاسی، مالی، تبلیغاتی و اطلاعاتی دشمنان ایران اسلامی از رژیم بعث نقش تعیین کننده‌ای در جنگ ایفا کرد و فرجام افتخار‌آمیز هشت سال دفاع مقدس درس عبرت و پیام روشنی برای کسانی بود که رفتار‌های خصومت‌بار و تحقق دکترین پوسیده کاخ سفید، بنیاد فکری مقامات آمریکایی را در فروپاشی نظام جمهوری اسلامی و تضعیف توانایی ملت ایران آرزو می‌کردند.
پاکزادمقدم با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی افزود: بنا به فرموده بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، ایستادن روی پای خود مهمترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس بود که امروز شاهد آن هستیم.
وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با گذر از بحران‌ها و فتنه انگیزی‌های دشمنان قسم خورده و قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت در طلیعه چهارم انقلاب با تأسی از اسوه‌های جاوید و یادگاران تاریخ حماسه و افتخار و درس‌های مکتب خمینی کبیر (ره)، در مواجهه با فشار‌های استکبار جهانی توانست آن‌ها را با صلابت و اقتدار به چالش کشانده و با هوشمندی و توانمندی فرزندان خود در عرصه نظامی و سیاسی و اقتصادی جلو هر گونه تعرض و تعدی را به سرزمین خود بگیرد.
این مقام ارشد نظامی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه گفت: بیداری اسلامی در کشور‌های منطقه نشانه به پا خواستن ارزش‌های اسلامی در سراسر جهان است که جهانیان را به سمت آزادی از زیر سلطه استکبار فرا می‌خواند.
پاکزادمقدم دفاع از حقوق مسلم خود را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس خواند و خاطرنشان کرد: ملت ایران با اراده پولادین و خدشه‌ناپذیر و استفاده از قابلیت‌ها و حقوق مسلم خود راهبرد حیاتی نظام اسلامی را تا رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی و حضور در جایگاه ممتاز جهانی ادامه می‌دهد.
وی به ضرورت فراگیری فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در فضای عمومی کشور اشاره کرد و گفت: نسل بالنده و جوان با توجه جدی به عرصه جهاد و شهادت و نهادینه‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس و با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری در پیشبرد اهداف و آرمان‌های شهدا و ایثارگران، ایران را به سمت تعالی و پیشرفت رهنمون می‌سازند.
پاکزادمقدم تصریح کرد: مسئولان فرهنگی کشور باید نسبت به ارتقای سطح آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و مجاهدت و گسترش فرهنگ بسیجی، دفاع مقدس را همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه ایثار و آزادگی حفظ و روحیه سلطه ستیزی و آمادگی همه جانبه را در کشور گسترش دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول