اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

مطالبات معوق شهرداری شوشتر وصول شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: مطالباتی که از شهرداری شوشتر باقی مانده و متعلق به سال‌های گذشته است باید در اسرع وقت وصول شوند.

مطالبات معوق شهرداری شوشتر وصول شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم پور ظهر امروز در جلسه شورای شهر اظهار داشت: شهرداری مطالبات زیادی دارد که در شرایط کنونی فراموش شده هستند و باید در اسرع وقت این مطالبات پیگیری و وصول شوند تا مشکلات شهرداری به حداقل کاهش یابد.
وی با تاکید بر استفاده شهرداری از اهرم‌های قانونی برای وصول مطالبات، افزود: شهرداری می‌تواند پس از تحویل سه تذکر در بازه‌های زمانی مشخص شده در قانون اقدام به پلمب واحدهای مقروض در سطح شهرستان کند و تا زمان تعیین تکلیف مطالبات این واحد را پلمب نگهدارد اما تاکنون از این ظرفیت استفاده نبرده است.
این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به مشکلات برخی از پارک‌های شهرستان شوشتر تاکید کرد: اقدامات بزرگ شهرداری در شرایط کنونی به جایی که رضایتمندی ایجاد کند نارضایتی مردم را در پی داشته است چرا که بیشتر این اقدامات ناقص و ابتر هستند و باعث مشکلاتی برای مردم شده‌اند.
سالم پور با اشاره به برخی از پروژه‌های شهرداری شوشتر بیان کرد: برخی از پروژه‌ها مانند ساحل سازی و بدنه سازی خیابان طالقانی اقدامات بسیار خوب و بی نظیر هستند ولی به دلیل اینکه یا سرعت پروژه بسیار کم است و یا اجرای ناقص آن باعث نارضایتی شهروندان شده است که این امر برای شهرداری شوشتر مناسب نیست.
عضو کمیسیون ماده 100 شهرداری شوشتر تاکید کرد: شهرداری برای کسب رضایت مردم باید تلاش کند و در این باره باید شبانه روزی فعالیت کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول