اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد:

توجه به اجرای پروژه‌ها اولویت اصلی شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: توجه به اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در نقاط مختلف شهر اولویت اصلی شهرداری تبریز است.

توجه به اجرای پروژه‌ها اولویت اصلی شهرداری تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه دو با اعلام این مطلب افزود: شهرداری تبریز با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری و همدلی شهروندان در سال‌های اخیر شهر تبریز در مسیر رشد و آبادانی قرار گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به این که کار و تلاش جهادی در سال 90 برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان به عنوان رسالت اصلی شهرداری در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تحقق این هدف نیازمند همکاری و مشارکت عموم شهروندان بوده و شهرداری از هرگونه همکاری و مشارکت عمومی برای توسعه، عمران و آبادانی شهر استقبال می‌کند.
شهردار تبریز خدمت به مردم را مهم‌ترین عبادت دانسته و تاکید کرد: لباس خدمتگزاری و ایثار برای شهروندان یک توفیق الهی بوده و مجموعه شهرداری همواره برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف تلاش می‌کند.
نوین همچنین اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها را رمینه‌ساز ایجاد نشاط و شادابی در شهروندان اعلام کرد و افزود: تحقق این هدف، شهرداری تبریز برنامه‌ریزی‌های کلانی در راستای ایجاد، توسعه و افزایش فضاهای تفریحی و رفاهی انجام داده تا از این طریق بتواند به بخش قابل توجهی از نیازها و مطالبات شهروندان پاسخ دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره‌برداری از 600 میلیارد پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی توسط شهرداری تبریز همزمان با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهرداری تبریز در ادامه افتتاح و بهره‌ برداری‌های مناسبتی خود از طرح‌های عمران شهری، افتتاح 37 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و این طرح‌ها همزمان با هفته دفاع مقدس مورد بهره‌برداری قرار گرفته یا می‌گیرد.
شهردار تبریز همچنین خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از تندیس سرداران شهید، افتتاح و مسیرگشایی چند خیایان، آماده‌سازی کوی فرشته، بهره‌برداری از مرکز خرید الماس تبریز، ساختمان شماره دو منطقه 9، مجتمع تجاری صدرا، فرهنگسرای بزرگ الغدیر، باند کندرو مقابل کارخانه تراکتورسازی، ساختمان اداری منطقه سه و چند پروژه عمرانی دیگر که همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.
خیابان مسیر لوله نفت به طول 600 متر و عرض 24 متر با هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد ریال و امتداد خیابان نگین دادگستری به طول 200 متر و عرض 18 متر با اعتباری بالع بر یک میلیارد ریال همزمان با هفته دفاع مقدس توسط شهردار تبریز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول