اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه:

اعتبارات 700 میلیونی دشت ابلش را آباد می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه با بیان اینکه بزرگترین پروژه کشاورزی لنده در دشت آبلش است، گفت: با پیگیری اعتبار 700 میلیون تومانی، در آینده نزدیک شاهد آبادانی بیشتر این دشت در زمینه کشاورزی خواهیم بود.

اعتبارات 700 میلیونی دشت ابلش را آباد می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عمران تقوی شامگاه سه‌شنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی این بخش با تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جهادگران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای مخلص و متعهد جهاد در دوران دفاع مقدس سنگرسازان بی‌سنگری بودند که حماسه آن‌ها برای همیشه در تاریخ ایثارگری ملت ایران ثبت خواهد شد.
وی افزود: آنان با گذشتن از جان برای حفاظت از خاک و ناموس خود در مقابل شدیدترین حمله‌ها و توفنده‌ترین باران‌های تیر و مسلسل ایستادگی و شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کردند.
وی با بیان مشکلات دوران جنگ گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با شنیدن تحریم ایران توسط ابرقدرت‌ها آستین همت بالا زده و خود به ساخت تجهیزات همت گماشته‌اند.
تقوی در ادامه با بیان این‌که شهر لنده در زمینه کشاورزی یکی از مناطق مستعد این استان است، ابراز داشت: کشاورزی در بخش لنده نیازمند حمایت جدی مسئولان برای رسیدن به توسعه و پیشرفت است.
 وی افزود: مهمترین برنامه جهاد کشاورزی در سال 90 توسعه باغات دیم و آبی در سطح شهرستان کهگیلویه است که باید همت و تلاش خود را برای آشنایی کشاورزان با اصول صحیح کشاورزی به کار بندیم.
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه با بیان اینکه تعداد 9 پروژه کشاورزی در بخش لنده در حال اجرا بوده، تصریح کرد: بزرگترین پروژه کشاورزی در این بخش در دشت آبلش است که با اعتبار 700 میلیون تومانی در حال پیگیری بوده و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.
تقوی افزود: شناسایی مناطق کشاورزی مستعد برای سرمایه‌گذاری یکی از کارهایی است که در مدت چند سال اخیر صورت گرفته و هم اکنون در حال بررسی شرایط محیطی و مکانی چندین پروژه مهم کشاورزی دیگر در بخش لنده هستیم.
وی افزود: آبیاری زمین‌های کشاورزی آبرزگه هم از پروژه‌هایی است که در حال تکمیل آن هستیم و اعتبار تکمیلی آن تخصیص داده شده است.
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه افزود: قسمتی از زمین‌های کشاورزی شهرستان کهگیلویه در نقشه منابع ملی اعلام شده که کشاورزان را با مشکل رو به رو ساخته است.
تقوی با اشاره به دستورالعمل 1111 گفت: این دستورالعمل راهگشای اراضی کشاورزی مشکل‌دار بوده و کمک خوبی به کشاورزان کهگیلویه در این زمینه کرده است.
انتهای پیام/ ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول