اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

اعتبارات بخش کشاورزی 2 برابر شده است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر جهاد کشاورزی از دو برابر شدن اعتبارات بخش کشاورزی در سال‌جاری خبر داد.

اعتبارات بخش کشاورزی 2 برابر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی، مجید خلیلی‌خشنود اظهار داشت: با فراهم آمدن زیرساخت‌ها و زیربناهای لازم در بخش کشاورزی توسط مجلس و دولت زمینه برای سرمایه‌گذاری مناسب نیز فراهم آمده و تولید محصولات کشاورزی نیز به دو برابر افزایش خواهد یافت.
معاون وزیر جهاد کشاورزی که در مراسم جشن سیب در روستای بالسین از توابع کاغذکنان حضور داشت، افزود: در ارتباط با آب و افزایش بهره‌وری آن دولت 85 درصد کمک بلاعوض در راستای اجرای آبیاری نوین اختصاص داده به طوریکه از محل اعتبارات ماده 10 مبلغی بالغ بر یک‌هزار و 100 میلیارد تومان در این راستا در نظر گرفته است.
وی، به ارائه تسهیلات ارزان با بهره کم در راستای کمک به کشاورزان و شرکت‌های خدمات‌رسان تاکید کرده گفت: دولت در این خصوص 10 درصد از سود صندوق توسعه ملی را در اختیار سرمایه‌گذارن بخش کشاورزی قرار داده است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی به رقابت کشور در دو بخش باغبانی و دامداری اشاره کرده و اظهار داشت: با مهیا شدن زمینه ارائه تولیدات باغی به دنیا می‌توان گفت که سیب یکی از عمده‌ترین صادرات کشورمان با کیفیت بالاست و بر این اساس در طول دو سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی حدود یک میلیون هکتار توسعه و اصلاح باغات میوه را داشتیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول