اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

دولت از تولیدات کشاورزی داخلی حمایت کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: دولت باید به هر طریق ممکن از تولیدات داخلی حمایت کند.

دولت از تولیدات کشاورزی داخلی حمایت کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامعلی میگلی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باغداران و نخلداران ما که با سختی زندگی خود را می‌گذرانند و با گرمای ۴۰ و ۵۰ درجه و رطوبت ۸۰، ۹۰ درصدی به تولید این محصول می‌پردازند از مسئولان مربوطه وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنایع و تجارت و معادن انتظار دارند که نسبت به این مهم اهتمام لازم را داشته باشند و به هر طریق ممکن از باغداران حمایت کنند.
میگلی نژاد در بخش دیگر سخنان خود گفت: در سطح استان نیز وظیفه استاندار به عنوان نماینده عالی دولت این است که بزرگترین دغدغه و نگرانی ایشان بحث فروش خرمای تولیدی منطقه باشد.
وی افزود: من به نمایندگی از مردم شریف استان توصیه می‌کنم تا قبل از دیر شدن نسبت به خرید محصولات از کشاورزان اقدام به برنامه ریزی کنند تا مانند سال گذشته فرصت از دست نرود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان استان از هم اکنون که ابتدای برداشت خرما است جلسات متعدد و منظمی داشته باشند، تصمیم بگیرند و آنجایی که نیاز شد ما هم ورود پیدا کرده و از باغداران و نخلداران حمایت می‌کنیم.
میگلی‌نژاد گفت: کشاورزان نیز یقین داشته باشند که اگر موضوعی نیاز به پیگیری در مرکز و از طریق وزارت خانه ها داشته باشد ما موضوع را دنبال می کنیم.
وی با بیان اینکه در صحن علنی مجلس در ارتباط با عدم خرید و بازاریابی به موقع خرمای منطقه تذکر دادم، خاطر نشان کرد: دو هفته قبل تذکری در صحن علنی مجلس در ارتباط با عدم خرید و بازاریابی به موقع خرمای منطقه مطرح شد و از همان جا اعلام کردم با توجه به اینکه یکی از پارامترهای توسعه و اشتغال در سطح استان پرداختن به بخش کشاورزی و باغداری و تولید خرمای منطقه است.
میگلی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خواهان تشکیل ضایعه تبدیلی در سطح استان شد و گفت: باید در استان شرایطی فراهم شود که بخشی از خرما را که مصرف انسانی آن ممکن نیست به دیگر فرآورده‌های تولید شده از خرما، تولید شوند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول