اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی گردشگری؛

استاندار اصفهان سرزده به استقبال گردشگران خارجی رفت

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز جهانی گردشگری استاندار اصفهان سرزده به استقبال گردشگران خارجی در باغ موزه چهل‌ستون رفت.

استاندار اصفهان سرزده به استقبال گردشگران خارجی رفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز به مناسبت 25 سپتامبر (5 مهرماه) روز جهانی گردشگری در اقدامی ابتکاری به صورت سر زده با حضور در باغ موزه چهل‌ستون به میان گردشگران فرهنگی کشورهای فرانسه، آمریکا، استرالیا و سوئیس رفت و ضمن خوشامدگویی به آنها با گردشگران صحبت کرد.
وی با بیان اینکه اصفهان یکی از زیباترین شهرهای تاریخی جهان با سابقه و تمدن 7هزار ساله است، اظهار داشت: به نظر می‌رسد ما با همکاری شما گردشگران باید بیش از هر زمان دیگری در چهارچوب تعاملات فرهنگی و غیر فرهنگی میان کشورهایمان تلاش کنیم.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه سیاه نمایی‌های زیادی از سوی رسانه‌های گروهی غرب بر علیه سیمای واقعی ایران می‌شود، تصریح کرد: گردشگران خارجی که به ایران سفر می‌کنند در ابتدای امر نگاه منفی از فضای این کشور و مردم آن دارند اما با گذشت چند روز از اقامت در ایران دید و نظر آنها بسیار متفاوت می‌شود چرا که چهره واقعی ایران را از نزدیک و به صورت ملموس فارغ از تمام سیاه نمایی‌ها و تبلیغات غیر واقعی مشاهده می‌کنند.
وی افزود: اصفهان به دلیل وجود جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری متعدد و ظرفیت‌های مادی و معنوی فراوان مقصد خوبی برای گردشگران است و بخشی از تمدن کهن و غنی ایران در اصفهان به وضوح قابل رویت است.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه بارها از توریست‌های خارجی که به اصفهان سفر کرده‌اند، این سوال را پرسیده‌ام که چه موضوعی برای شما بیش از همه در اصفهان جالب توجه بود و آنها عنوان کردند: نشستن ایرانیان بر سر یک سفره و مهمان نوازی و صمیمیت آنها بسیار جذاب است.
وی ادامه داد: گردشگران همواره می‌گویند در ایران روح و انسانیت به وفور دیده می‌شود و ذائقه ایرانی و نیز شیوه زندگی و آداب و رسوم آنها مثال زدنی است.
به گزارش فارس، استاندار اصفهان در پایان با گرفتن عکس یادگاری با گردشگران خارجی، یکی از صنایع دستی اصفهان را به همراه گلاب قمصر کاشان به آنها هدیه داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول