اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد:

برخورداری فارس از تسهیلات کاهش اثرات ریزگردها

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: استان فارس از ارائه تسهیلات کاهش اثرات ریزگردها بر محیط زیست برخوردار می‌شود.

برخورداری فارس از تسهیلات کاهش اثرات ریزگردها
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به دنبال بازدید از محل احداث پالایشگاه دوم شیراز و نشست چند ساعته خود با استاندار فارس در زمینه مسائل زیست محیطی پروژه‌های عمرانی استان به تشریح نتایج سفر یک‌روزه خود و هیئت همراه به شیراز پرداخت.
محمدجواد محمدی‌زاده با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان فارس در بخش‌های مختلف توسعه‌ای اظهار داشت: اجرای بیش از 27 پروژه در بخش‌های مختلف در فارس، از جمله مصوبات سفرهای هیئت دولت به این استان در بخش محیط زیست است که این طرح‌ها تاکنون در مجموع بیش از 73 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: طرح احداث پالایشگاه دوم شهر شیراز مطابق با آخرین فنآوری‌ها و استانداردهای بین‌المللی روز دنیا احداث می‌شود.
معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همزمان با توسعه استان فارس تلاش می‌کنیم تا در حفظ و حراست از منابع طبیعی و عرصه‌های محیط زیست نیز موفق عمل کنیم.
محمدی‌زاده بهینه‌سازی و نوسازی پالایشگاه شیراز را از دیگر اهداف بلندمدت محیط زیست در استانداردسازی فعالیت‌های صنایع فعال در استان فارس عنوان و تصریح کرد: به منظور اطمینان از سلامت و استاندارد در فعالیت‌های پالایشگاه‌های شیراز، سیستم سنجش آلایندگی آنلاین در شهر شیراز و زرقان راه‌اندازی می‌شود.
وی با تاکید بر ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد اقلیمی و جغرافیایی فارس و لزوم توسعه پایدار این استان در بخش‌های مختلف گفت: اشتغال و سرمایه‌گذاری باید با رعایت قوانین زیست‌محیطی و حفظ منافع طبیعی همراه باشد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: طرح خط انتقال برق به شهرستان خرامه و داریون، تامین آب شرب مسکن مهر شهر زرقان و طرح احداث شهرک صنعتی لپویی با نظارت محیط زیست و با رعایت مفاد قانونی پیش‌بینی شده به مرحله اجرا می‌رسد.
محمدی‌زاده همچنین گفت: استان فارس از ارائه تسهیلات کاهش اثرات ریزگردها بر محیط زیست برخوردار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول