اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست همدان:

نصب 5 دستگاه آنالیز برای اندازه‌گیری ریزگردها در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل محیط زیست همدان گفت: تا پایان سال پنج دستگاه آنالیز برای اندازه‌گیری ریزگردها در سطح استان نصب می‌شود.

نصب 5 دستگاه آنالیز برای اندازه‌گیری ریزگردها در همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر،  قربانعلی محمد‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی موزه تاریخ‌طبیعی ملایر اظهار داشت: محیط زیست یک سازمان نظارتی است که بر عملکرد واحدهای صنعتی و تولیدی نظارت دارد.
وی افزود: ما در راستای عملکرد قانونی گام برمی‌داریم و برای ارتقای سطح محیط زیست آماده هر گونه همکاری و ارائه مشاوره و کمک به واحدهای تولیدی و خدماتی هستیم.
مدیرکل محیط زیست استان همدان از روند پیشرفت فیزیکی مصوبات سفرهای هیئت دولت در خصوص محیط زیست استان خبر داد و ابراز داشت: مجموعه پیشرفت فیزیکی مصوبات هر سه دوره 87 درصد بوده است.
وی در ادامه از کسب رتبه دوم آزمایشگاه محیط زیست استان در کشور در تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه و اندازه‌گیری آلاینده‌ها گفت و ادامه داد: در سال گذشته نیز رتبه چهارم کشور در ارتباط با عملکرد محیط زیست در زمینه آموزش را کسب کردیم.
محمدپور در ادامه به آلودگی‌های ایجاد شده طی ماه‌های اخیر در استان اشاره کرد و بیان داشت: تا پایان سال پنج دستگاه آنالیز برای اندازه‌گیری ریزگردها نصب خواهیم کرد.
وی تعداد مناطق حفاظت شده استان را تا قبل از سال 84 دو منطقه عنوان کرد و افزود: این رقم امروز به شش منطقه رسیده است که تا استاندارد بین‌المللی دو منطقه فاصله داریم.
مدیرکل سازمان محیط زیست استان همدان در ارتباط با موزه تاریخ طبیعی ملایر نیز گفت: این موزه از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان بوده که زیربنای آن یک هزار و 200 متر است.
وی ابراز داشت: این موزه به عنوان مرکزی علمی و تحقیقاتی برای پاسخگویی به محققان و دانشجویان به شمار می‌رود که در غرب کشور بی‌نظیر است.
محمدپور در پایان افزود: این مرکز تا پایان سال 92 با اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول