اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان:

تربیت اسلامی دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان گفت: تربیت اسلامی دانش‌آموزان از اولویت‌های آموزش و پرورش است.

تربیت اسلامی دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش است
حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت‌ سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: هر ساله میلیون‌ها دانش‌آموز در سراسر کشور و ابتدای سال تحصیلی جدید وارد مدارس می‌شوند تا کاروان علم و دانش را به حرکت درآورده و این پویایی و تحرک جلوه زیبایی را به این مرز و بوم می‌دهد.
وی افزود: ما به عنوان مسئولان نظام آموزش و پرورش به دنبال ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در میان دانش‌آموزان هستیم تا با تکیه بر این امر بتوانیم مباحث آموزشی و پژوهشی را به بهترین نحو آموزش دهیم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به تمام مقاطع تحصیلی و به خصوص نسل امروز و فردای جامعه است.
وی بیان کرد: در همین راستا نیز ما هر ساله در هفته دفاع مقدس با بیان خاطرات و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان در دوران هشت‌ سال دفاع مقدس توسط راویان جنگ و در جبهه‌های حق علیه باطل با بیان این خاطرات و رشادت ها و رزمندگان وقایع آن دوران برای داشن‌آموزان به تصویر کشیده و آنها را ویژگی‌ها و شرایط آن دوران آشنا کنیم.
مظاهری ادامه داد: دانش‌آموزان با بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و نمایشگاه برپا شده در پارک ارم می‌توانند حقیقت جهاد و شهادت را بیش ‌از پیش درک کنند.
وی ابراز کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف مهم ما محسوب می‌شود چرا که آموزش و پرورش خود بنیان‌گذار نظام تعلیم و تعلم در کشور بوده و این ما هستیم که با تربیت صحیح دانش‌آموزان در مدارس می‌توانیم آنها را در مقابل هجمه‌های انحرافی بیگانگان بیمه کنیم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان در پایان اظهار کرد: جوانانی که امروز در جامعه رشد و خوکفایی را ایجاد کرده‌اند همان کودکان دیروز این مرز و بوم هستند که با فرهنگ اسلامی تربیت شده و امروز بار علمی ایران اسلامی را به دوش می‌کشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول