اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی خودرو در استان البرز

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه بزرگ بین‌المللی خودرو با حضور بیش از 50 خودروساز در استان البرز افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی خودرو در استان البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این نمایشگاه بیش از پنجاه شرکت بزرگ خودروسازی داخلی و خارجی حاضر هستند.
مهمترین شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه که از شامگاه دوشنبه به صورت رسمی افتتاح شد، عبارتند از ایران خودرو،‌ سایپا، ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل، ایساکو، کرمان خودرو و ساپکو.
همچنین در این نمایشگاه بین‌المللی، نمایندگان خودروسازان بزرگ خارجی به همراه شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده قطعات خودرو حضور داشته و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.
در نمایشگاه فوق آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی کشورمان در غالب 50 غرفه متنوع به نمایش گذاشته شده است.
در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی خودرو البرز رئیس اداره بازرگانی این استان به خبرنگار فارس در کرج گفت: یکی از ویژگی‌های مهم استان البرز حضور بزرگان خودروسازی کشور در این استان است.
محمد جعفر عظمایی اظهار داشت: وجود دو خودروساز بزرگ مانند ایران خودرو و سایپا در البرز از یک سو این استان را به قطب خودروسازی کشور تبدیل و از سوی دیگر فرصت‌های صنعتی و شغلی کم نظیری برای متخصصان و جوانان ساکن در استان فراهم کرده است.
وی تصریح کرد:‌ از این فرصت باید به صورتی استفاده گردد تا هم موجب رشد و شکوفایی اقتصاد استان و نیز کشور شود.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه برای برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در البرز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است، گفت: این نمایشگاه در فضایی حدود یک هکتار و با امکانات ویژه از عصر روز چهارم مهرماه گشایش یافته و به مدت پنج روز برای بازدید عموم دایر خواهد بود.
عظمایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این نمایشگاه به صورت منظم برگزار خواهد شد؟ گفت: هنوز تصمیم قطعی برای برگزاری سالانه نمایشگاه فوق اتخاذ نشده،‌ اما با توجه به داشته‌ها و توانایی‌های موجود در استان البرز، این پتانسیل وجود دارد و تلاش می‌کنیم نمایشگاه بین‌المللی خودرو در استان البرز به صورت منظم و حداقل دو سالانه برگزار شود.
نمایشگاه بین‌المللی خودرو البرز در محل دائمی نمایشگاه‌های این استان تا روز هشتم مهرماه دایر خواهد بود؛‌ شعار این دوره از نمایشگاه خودرو استان البرز توسعه و ایمنی عنوان شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول