اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر:

سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در بوشهر دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بوشهر گفت: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس بوشهر، سارق حرفه‌ای با 18 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهر، شناسایی و دستگیر شد.

سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در بوشهر دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا محمدی یگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی بوشهر در راستای وقوع چندین فقره لوازم داخل خودرو با یک روش و شیوه بلافاصله اکیپ عملیاتی تشکیل و وارد عمل شدند.
وی افزود: پلیس در تحقیقات گسترده شبانه روزی خود به فردی بنام "محمد" مظنون شد که پس از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی نامبرده را در محل سکونتش شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه به دام قانون انداخت.
فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: سارق در بازجویی‌های به عمل آمده توسط پلیس به 18 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
وی تاکید کرد: مالباختگان همگی شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی فراخوانده شدند.
فرمانده انتظامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انعکاس بموقع و مطلوب فعالیت‌های پلیس موجب برقراری آرامش در دلهای یکایک افراد جامعه می‌شود. 
وی با اشاره به تعامل تنگاتنگ پلیس استان با رسانه‌های استان بوشهر افزود: رسانه‌های گروهی در ایجاد امنیت پایدار با اطلاع رسانی و آموزش‌های همگانی مسائل و آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارند و امیدواریم در هفته نیروی انتظامی نیز این روند بیش از پیش ادامه داشته باشد.
یگانه یادآورشد: تمام هدف مجموعه پلیس این است که شرایطی به وجود آید تا آحاد جامعه احساس آرامش کرده و صلح و امنیت در جامعه حکمفرما شود.
فرماندهی انتظامی استان بوشهر از زحمات تمامی اصحاب رسانه که با ایفای نقش مشارکتی، تعامل و همکاری در ایجاد آرامش و امنیت به نحو شایسته و مطلوب ایفای نقش می‌کنند قدردانی کرد و از آنان خواست در هفته نیروی انتظامی سال جاری نیز همچون سالهای گذشته در کنار پلیس باشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول