اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور استاندار خراسان رضوی صورت می‌گیرد؛

تشکیل کمیته‌‍‌ 6 نفره جهت جانمایی پارک موزه دفاع مقدس مشهد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی به کمیته‌ای شش نفره ماموریت داد تا محل احداث پارک موزه دفاع مقدس را در مشهد در یک هفته تعیین کنند.

تشکیل کمیته‌‍‌ 6 نفره جهت جانمایی پارک موزه دفاع مقدس مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی به عنوان مسئول پارک موزه دفاع مقدس استان در جلسه‌ای که به همین منظور در دفتر وی و با حضور تمام اعضای موثر در این حوزه برگزار شد ضمن انتقاد از تاخیر به وجود آمده در احداث این پارک موزه گفت: خراسان رضوی باید جزو نخستین استان‌هایی می‌بود که پارک موزه در آن احداث می‌شد.
وی افزود: این استان با توجه به سابقه درخشان در طول جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و با عنایت به وجود مضجع شریف رضوی که سالانه بیش از 25 میلیون زائر در آن تردد می کنند باید بهترین موزه دفاع مقدس کشور را داشته باشد.
فرمانده پارک موزه دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: کمیته‌ای متشکل از معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، فرماندار، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر مشهد ماموریت دارند طی مدت یک هفته نسبت به جانمایی محل احداث این پارک موزه اقدام و گزارش آن را جهت تصمیم‌گیری نهایی به استانداری ارسال نمایند.
صلاحی تصریح کرد: پس از جانمایی نسبت به اخذ پیمانکار جهت آغاز عملیات اجرایی و تامین اعتبار برنامه‌ریزی می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول