اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های مساجد مازندران خبر داد:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در مساجد مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران از برگزاری باشکوه جشن‌های دهه کرامت با بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در مساجد این استان خبر داد.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در مساجد مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) محمد فوقی، مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران اظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و احمدبن‌موسی (ع) شاهچراغ و میلاد امام رضا (ع)، جشن‌های رضوی با شکوه و عظمت خاصی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران برگزار می‌شود.
 وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و اجرائی استان مازندران در قالب شورای هماهنگی جشن‌های مردمی عید رضوی برنامه ها و فعالیت های متنوع و جذابی را در استان مازندران اجرا می‌کنند.
 دبیر شورای هماهنگی جشن‌های مردمی عید رضوی مازندران، اظهار کرد: شکرگزاری به جهت افتخار و میزبانی ایران اسلامی از حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) و تلاش در جهت گسترش عطر معنویت در فضای عمومی جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌ها و سیره رفتاری امام رضا(ع) از اهداف برگزاری جشن‌های رضوی است.
 وی گفت: ائمه معصومین، الگوها و اسوه‌های فکری، اعتقادی، عملی و اخلاقی برای شیعیان و همه بشریت هستند از این رو گفتار، رفتار و تقریر آن بزرگواران، دلیل و برهان شرعی است و نجات همه انسان ها تنها در پیروی کردن از آنان منحصر شده است. 
فوقی گفت: در دهه کرامت بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در استان مازندران به اجرا در می‌آید و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در اجرای این برنامه‌های متنوع و جذاب پیشتاز هستند و بسیاری از دستگاه‌های فرهنگی و اجرائی استان مازندران نیز همکاری خوبی در این راستا دارند.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول