اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور جشنواره عکس رضوی:

جشنواره امام رضا(ع) به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت داوران سومین جشنواره سراسری عکس رضوی گفت: جشنواره امام رضا(ع) باید به طور مستمر و در طول سال مورد توجه اصحاب فرهنگ و هنر باشد چون این جشنواره به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود.

جشنواره امام رضا(ع) به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،به نقل از دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) عباس میرهاشمی در نشست مشترک هیئت داوران و اعضای ستاد اجرایی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: مقوله فرهنگ رضوی منبعث از فرهنگ ولایت پذیری و عشق و ارادت به امامت است و باید با گسترده‌تر کردن زمینه بحث و فعالیت در این عرصه گام‌های موثرتری در تولید آثاری ماندگار و ارزشمند برداشته شود.
وی افزود: هنرمندان و مسئولان باید در ایامی غیر از دهه کرامت نیز با بصیرت و شناخت به این مقوله توجه نمایند.
میرهاشمی بر ضرورت مطالعه علمی و تحلیلی در سیره ائمه اطهار (ع) و شخصیت برجسته امام رضا (ع) تاکید کرد و گفت: جشنواره رضوی ارزش‌های دینی و باورهای اعتقادی را تبیین و تقویت کرده  و آموزه‌های عمیق دینی و اسلامی را به نسل‌های آتی منتقل می‌سازد.
عباس میرهاشمی متولد 1341 ساوه و مدرس عکاسی در دانشگاه است.وی عضو شورای کارشناسی عکاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول