اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش جلوه‌های معرفتی در بیانات رضوی:

مقالات برگزیده همایش جلوه‌های معرفتی رضوی چاپ می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر علمی پنجمین همایش علمی پژوهشی جلوه‌های معرفتی در مناظرات و بیانات رضوی، برپایی این جشنواره را نقطه عطفی در شناخت اندیشه‌های امام رضا(ع) عنوان کرد.

مقالات برگزیده همایش جلوه‌های معرفتی رضوی چاپ می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) سحر کاوندی با اعلام این مطلب اظهار داشت: برپایی جشنواره رضوی موجب آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با اندیشه‌های امام رضا(ع) شده است.
دبیر علمی پنجمین همایش علمی پژوهشی جلوه‌های معرفتی در مناظرات و بیانات رضوی با اشاره به ارسال بیش از 120 مقاله به دبیرخانه این همایش، گفت: مقالات ارسال شده به این همایش هر سال رشد کمی و کیفی مطلوبی نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
وی از پایان مرحله داوری آثار ارسال شده به این همایش خبر داد و افزود: در هر دوره از برگزاری این همایش، تعدادی از آثار در قالب مجموعه مقالات منتشر شده و در همایش سال آینده توزیع می‌شود که این اقدام بسیار مطلوب است.
کاوندی با بیان اینکه کمیته‌های علمی این همایش علاوه بر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر اجرایی این همایش، متشکل از اعضای هیئت علمی گروه علوم انسانی دانشگاه زنجان است، اظهار کرد: پس از تصویب موضوعات و محورهای این همایش از سوی اعضای کمیته علمی، فراخوان همایش در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در مراکز علمی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش و پرورش سراسر کشور منتشر شد و در نهایت بیش از 120 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول