اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره شعر رضوی خبر داد:

حضور 4کشور خارجی در جشنواره شعر رضوی ترکی آذری

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری اظهار داشت: امسال جوانگرایی بیشتری را در شرکت‌کنندگان شاهدیم که از حرکت‌های ارزشمند جشنواره ششم است.

حضور 4کشور خارجی در جشنواره شعر رضوی ترکی آذری
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستادخبری جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی اظهار داشت: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه را 230 اثر تشکیل می‌دهد که از این تعداد 200 اثر متعلق به شاعران داخل کشور و 30 اثر شعرای خارجی است.
وی گفت: آثار داخلی از مناطق ترک زبان کل کشور و شرکت کنندگان خارجی از کشورهای عراق، ترکیه، آذربایجان و نخجوان به دستمان رسیده که با توجه به عدم اتمام مهلت ارسال، منتظر رسیدن آثار بیشتر و رشد30 درصدی شرکت کنندگان نسبت به سال‌های گذشته هستیم.
کریمی در ادامه ضمن اشاره به علاقه‌مندی شعرای کرد زبان به شرکت در جشنواره و ارائه آثار مرتبط با امام رضا (ع) افزود: برای آنکه این عزیزان نیز بتوانند به ارائه دلنوشته‌های خود و ابراز عواطف‌شان در خصوص امام هشتم بپردازند، درصدد هستیم امکان حضورشان در بخش جنبی را فراهم کنیم. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول