اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد:

اجرای 40 ویژه‌برنامه دهه کرامت در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 40 ویژه‌برنامه با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در دهه کرامت برگزار می‌شود.

اجرای 40 ویژه‌برنامه دهه کرامت در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شامگاه دوشنبه در دیدار اعضای ستاد شورای هماهنگی جشن‌های رضوی استان با استاندار کرمان گزارشی از مهم‌ترین اقدامات برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت ارائه کرد.
وی اظهار داشت: اختصاص دو برنامه مهم کنگره سراسری شعر رضوی به کرمان و جشنواره سرود رضوی به کرمان جنوبی از رویدادهای مبارکی است که گواه ارتقای کیفی و کمی جشنواره امام رضا (ع) دارد.
رئیس شورای هماهنگی جشن‌های رضوی استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی جشن‌های رضوی در استان کرمان با همکاری 24 دستگاه اجرایی و فرهنگی تمهیدات خوبی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت اندیشیده است، افزود: برگزاری 20 جشنواره مقدماتی شعر رضوی در شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان کرمان قبل از کنگره سراسری مؤید این مطلب است.
وی استقبال بسیار خوب شاعران کشور به کنگره سراسری شعر رضوی امسال را یادآور شد و بیان داشت: ارسال 3 هزار و 141 اثر به دبیرخانه کنگره سراسری شعر رضوی حاکی از این استقبال است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به حضور چهره‌های ارزشی، اعتقادی و ولایی در کنگره ششم شعر رضوی اشاره کرد و گفت: ما در صدد جهانی کردن این کنگره هستیم و در این زمینه، رایزنی‌هایی نیز با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی انجام شده است.
سعیدی دعوت از شاعران چند کشور اسلامی برای حضور در کنگره سراسری شعر رضوی را در راستای هدف مهم جهانی کردن آن خواند و بیان داشت: پیش‌بینی حضور 50 هزار شرکت کننده از سراسر استان کرمان در برنامه‌های دهه کرامت شده است.
وی برگزاری 40 ویژه برنامه با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، تأمین مبلغ برای ایام توسط حوزه علمیه کرمان، برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور آیت‌الله حاج‌کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با محوریت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را از دیگر برنامه‌های قابل ذکر برای دهه کرامت اعلام کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول