اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر:

حقانیت نظام در تبعیت از رهبری ثابت شده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر گفت: با نگاه به تاریخ پر عظمت انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، متوجه میشویم که حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس، در تبعیت از ولایت و رهبری ثابت شده است.

حقانیت نظام در تبعیت از رهبری ثابت شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیامک احمدی دوشنبه شب در آیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در منطقه ویژه بندر بوشهر اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان یک نعمت بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی ایران است که حفظ و ماندگاری این فرهنگ مقدس تلاش همگانی را می‌طلبد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از ارزش‌های و آرمان‌های امام و انقلاب دفاع کردند لذا نباید این مهم به دست فراموشی سپرده شود.
وی درادامه گفت: رزمندگان اسلام در زمان انقلاب و جنگ هشت ساله، ایستادگی درمقابل ظلم و دفاع از مظلومان را از مولی علی(ع) وامام حسین(ع) آموخته و برای حفظ نظام هزینه‌های سنگینی را پرداخته‌اند که باید برای ماندگاری آن و انتقال به نسل‌های آینده بیش از پیش تلاش کرد.
وی بیان داشت: بیداری اسلامی که در کشورهای جهان اسلام به وقوع پیوسته و ظالمان دیکتاتور را به زانو درآورده، الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران و جنگ هشت ساله دفاع مقدس بوده که رزمندگان اسلام آن را از واقعه کربلا آموخته‌اند.
احمدی ادامه داد: باید از فرهنگ ایثار و فداکاری که نماد آن صحنه‌های جبهه و جنگ بوده، جانانه دفاع کنیم، چراکه رزمندگان ما در زمان جنگ از همه چیز گذشتند و جان خود را برای زنده ماندن اسلام و انقلاب فدا کردند.
این مسئول با تأکید بر این که باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی نسل امروز را با اهداف و آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از گذشته آشنا کنیم و آنان را تشویق به ادامه راه آنان کنیم.
وی گفت: با نگاه به تاریخ پر عظمت انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، متوجه می‌شویم که حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس، در تبعیت  از ولایت و رهبری ثابت شده است.
احمدی افزود: شهدا در راه تبعیت از مواضع بر حق حضرت امام خمینی(ره) در برابر مهاجمان به میهن اسلامی، خون‌های پاک خود را نثار نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و امروزه به برکت خون پاک شهدا و اعتقاد راسخ آنان در دفاع از ولایت و میهن اسلامی، شاهد سر بلندی و پیشرفت در تمامی امور هستیم؛مردم ولایت مدار ایران همواره با بصیرت و شناخت حداکثری، از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنند و اکنون نیز بعد از گذشت سال‌ها، سیاست‌ها و مواضع بین‌المللی رهبر معظم انقلاب در حال به بار نشستن است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر با اشاره به نامگذاری سال "جهاد اقتصادی" از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: جهاد و رشادت‌های گذشته در برابر مهاجمان به میهن اسلامی، امروزه به جهاد در عرصه اقتصادی تبدیل شده و به همین دلیل نیز همه دست اندر کاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، جهاد گونه تلاش می‌کنند تا در مباحث اقتصادی به دستاوردهای ارزنده‌تری نائل شویم.
وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس متعلق به تمامی مردم است و تنها متعلق به قشر خاصی نیست ما باید دین خود را به شهداء، رزمندگان، ایثارگران و خانواده این عزیزان ادا کنیم و یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را همیشه زنده نگه داریم.
احمدی یادآور شد: مردم استان بوشهر ولایت مداری و وفاداری به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به دفعات مختلف به اثبات رسانده‌اند و در هر زمانی که لازم بوده در صحنه حاضر شده اند و برای دفاع از آرمان‌های اسلامی جانفشانی و ایثار کرده‌اند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول