اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

تبعیت از رهبری ما را از گمراهی می‌رهاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: در شرایط کنونی علم واقعی در دست ولی امر مسلمین قرار گرفته است و تبعیت از رهبر معظم انقلاب ما را از گمراهی و فساد نجات می‌دهد.

تبعیت از رهبری ما را از گمراهی می‌رهاند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در مراسم یادواره ایثار و شهادت که در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه رسانه ملی و شهدای هنرمند در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا با ریختن خون خود بزرگ‌ترین هنر را به جامعه عطا کردند و بار سنگینی از مسئولیت و تعهد را بر دوش تک تک ما گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: از جمله درس‌هایی که شهدا به ما آموختند ولایت‌مداری است و در شرایط کنونی علم واقعی در دست ولی امر مسلمین قرار گرفته و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، ما را از گمراهی و فساد نجات می‌دهد.
در ادامه این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: هرگاه از تعالی، اثربخشی و جایگاه والای رسانه سخن می‌گوییم نباید فراموش کنیم که شهدای رسانه بر تارک تمام زیبای‌ها و جذابیت‌های رسانه می‌درخشند.
وی ادامه داد: شهدا چشم و چراغ صدا و سیما، مشعل فروزان هدایت، قهرمانان بلند آوازه دانشگاه عمومی و مرکز هدایت فکری جامعه و الگوی ایثار و اقتدارند.
کشفی در ادامه گفت: وظیفه و تلاش ما این است که علاوه بر معرفی هنرمندانه شهیدان سرافراز و مجاهدت‌های ایشان، شهدای هنرمند رسانه را به گونه‌ای معرفی کنیم که دینداری، اخلاق، امید و آگاهی را از چشمه‌های فیض این مجاهدان فی‌سبیل‌الله در تمام برنامه‌های رسانه جاری کنیم.
در ادامه مراسم فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و به ثمره خون شهدا امروز ایران اسلامی تبدیل به یک الگو در جهان شده است.
غلامحسین غیب‌پرور در ادامه ضمن قدردانی از صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: گفتمان شهدا زنده نگه داشتن و قدم برداشتن در راه حقیقتی بزرگ است و این توفیق رسانه ملی بوده که در هر شرایطی ارتباط خود را با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان و چشمه جوشان و زلال ولایت فقیه حفظ کرده است.
در ادامه فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مورد یادواره ایثار و شهادت گفت: شهدای هنرمند زیبانگاران عرصه ایثار و جوانمردی در قله‌های افتخار و عزت هستند.
محمد سیاری ادامه داد: شهدای رسانه ملی زیبایی چهره مومنان مجاهد و ایثار جوانان موحد را در هشت سال عزت و سربلندی هنرمندانه به تصویر کشیدند و سند اقتدار مردم ایران را به ثبت رساندند.
سیاری در ادامه ضمن تشکر از مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: تشکر از این اقدام صدا و سیما قدردانی از مقام شهید و شهادت است.
حمیدرضا مستانی مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی این سازمان ضمن شرکت در یادواره ایثار و شهادت در گفت‌وگو با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد و خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسانه ملی را ولی نعمتان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دانست.
همچنین طی مراسمی از یادنامه شهدای صدا و سیمای مرکز فارس با عنوان قصه عشق رونمایی شد.
این یادنامه که حاصل تلاش شش ماهه دست‌اندرکاران یادواره ایثار و شهادت است حاوی زندگی‌نامه و وصیتنامه 12 شهید هنرمند مرکز فارس است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول