اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

مقام معظم رهبری چراغ بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با اشاره به نقش برجسته و بی‌بدیل رهبری در شکل‌گیری بیداری کنونی اسلامی گفت: مقام معظم رهبری چراغ بیداری اسلامی است.

مقام معظم رهبری چراغ بیداری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان کهکیلویه بویراحمد با اشاره به چند آیه از سوره مبارکه مرصلاة ابراز داشت: نخستین نعمتی که به پرهیزگاران داده می‌شود چشمه‌ها و درختان بهشتی است.
وی به دومین نعمتی که شامل پرهیزگاران می‌شود اشاره کرد و گفت: میوه‌های بهشتی که به متقی‌یان داده می‌شود کال و نارس نبوده و هر نوع موهبتی که بخواهند در اختیار قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: انسان به زبان دنیوی سایه و میوه را می‌شناسد ولی نعمت‌‌های خداوند که در بهشت در اختیار انسان‌ها قرار می‌گیرد قابل وصف نبوده آنچنان که هیچ چشم بیننده‌ای آنها را ندیده و هیچ گوشی توصیف آن را نشنیده و به ذهن هیچ‌کس هم خطور نکرده است.
وی ابراز داشت: این نعمت‌های مجانی نبوده و به هرکس نمی‌توان آنها را داد چرا که حاصل خون‌دل خوردن‌های پرهیزگاران در دنیای فانی است.
خطیب جمعه یاسوج در خطبه‌ دوم نماز عبادی ـ سیاسی این هفته با تسلیت شهادت رئیس فقه جعفری و با ذکر حدیثی از آن امام همام بیان داشت:‌ وقتی کسی فرصتی را که در اختیارش قرار داده شده و به آسانی از دست نمی‌دهد هیچگاه غمگین و افسرده نمی‌شود.
حسینی به همایش بیداری اسلامی در کشورمان و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: راهنمایی داهیانه آن حضرت چراغی است فراروی همه کشورها که اگر به فرمایشات آن حضرت توجه دقیق و عمیق شود مستکبران عالم بیش از این خوار و ذلیل می‌شوند.
وی ادامه داد: مستبدانی که بیش از 40 سال مردم منطقه را به بند کشیده بودند و امروز به زباله‌دان تاریخ فرستاده شده‌اند به واسطه راهنمایی‌ها و اندرزهای حکیمانه ولی فقیه در ایران اسلامی است.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان فداکاری‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همه عناصر با ایمان در این کشور و کسانی که به این آب و خاک دلبستگی داشتند پشت‌سر ولی‌فقیه به همه دشمنان مستکبر عالم در این جنگ نابرابر تودهنی زدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول