اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

ایران با وجود رهبری هر روز قدرتمندتر میشود

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: ایران به واسطه حضور و وجود مردم و رهبری روزبه‌روز قدرتمندتر شده و به موفقیت‌های روزافزونی دست یافته است.

ایران با وجود رهبری هر روز قدرتمندتر میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در آیین نواختن زنگ مقاومت و هفته دفاع مقدس در مدرسه ام‌البنین این شهرستان اظهار داشت: همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم انقلاب است.
وی ادامه داد: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی یک دفاع مشروع علیه رژیم بعث عراق و استکبار جهانی بود.
فرماندار شادگان افزود: نتیجه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران که براساس آموزه‌ها و باورهای دینی شکل گرفت چیزی جز پیروزی در مقابل دشمن تا بن ‌دندان مسلح نبود.
وی اضافه کرد: این مقاومت و پیروزی ملت ایران الگویی برای مقاومت‌های فراتر از مرز‌های ایران اسلامی از جمله مقاومت 33 روزه ملت لبنان و از سوی دیگر بیداری کشورهای اسلامی شد.
فیوضی تصریح کرد: امروزه بیداری کشورهای اسلامی پژواکی از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری امام راحل(ره) بود.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به واسطه حضور مردم و رهبری ولایت‌فقیه روزبه‌روز قدرتمندتر شده و به موفقیت‌های روزافزونی دست یافته است.
فرماندار شادگان اضافه کرد: تا زمانی که زیر سایه ولایت‌فقیه هستیم کشور و ملت ایران اسلامی از هرنوع گزندی در امان خواهد ماند.
وی گفت: خودباوری و اعتماد ملی امروز ملت ایران نتیجه همان مقاومتی است که در جنگ رزمندگان از خود به‌جای گذاشتند.
فیوضی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش‌آموزان بتوانند با همت و جدیت سال تحصیلی جدید را آغاز و نهایت بهره را از آموزش‌های ارائه شده ببرند.
وی افزود: فرمانداری در راستای کمک به ارتقای سطح آموزشی شهرستان، از مسئولان و کادر آموزش و پرورش شادگان به‌صورت همه‌جانبه حمایت خواهد کرد.
فرماندار شادگان همچنین از همه مسئولان اجرایی شهرستان خواست در زمینه مشارکت در امر آموزش و پرورش فرزندان ایران اسلامی از هیچ‌تلاشی در زمینه حل مشکلات فراروی آموزش و پرورش دانش‌آموزان فروگذار نباشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول