اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش:

فعالیت‌ فرهنگی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش گفت: فعالیت‌ فرهنگی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

فعالیت‌ فرهنگی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است
علی‌اکبر جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما هرچه امروز داریم حاصل جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ایرانی در هشت‌ سال دفاع مقدس است و باید یاد و خاطره ایشان را همیشه زنده نگاه داریم.
رئیس کمیته امداد آبپخش یادآور شد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) گام‌های موثر و محکمی در راستای رفع نیازهای خانواده‌های مستمند و حمایت از اقشار ضعیف جامعه برداشته است.
وی افزود: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی با استفاده از ابزار جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته‌اند دیگر با ابزار نظامی نمی‌توان آنها را از پای در‌آورد و باید با ابزار فرهنگی و وسایل ارتباط جمعی به مقابله با دشمنان پرداخت.
جوکار با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است عنوان داشت: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد بسیار گسترده و متنوع است و در سه شاخه فعالیت‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب صورت می‌پذیرد.
این مسئول تصریح کرد: در راستای فعالیت‌های فرهنگی دانش‌آموزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در تابستان اقدام به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه کرد که بیش از 150 دانش‌آموز از خانواده‌های نیازمند در آن حضور داشتند.
جوکار متذکر شد: آغاز سال تحصیلی برگی زرین در تاریخ علم‌آموزی در ایران اسلامی است و با تلاش‌های بی‌‌وقفه دانش‌آموزان و آموزگاران کوشا زمینه رشد و بالندگی ایران اسلامی را فراهم می‌آورند.
وی ادامه داد: هر ساله با آغاز سال تحصیلی کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به حمایت از دانش‌آموزان نیازمند برای ورود هرچه بهتر به مدارس و فضاهای علمی می‌کند و در این راستا از کمک‌های خیرین بهره‌ می‌بریم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) همه ساله در آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به برگزاری جشن عاطفه‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کند.
جوکار با اشاره به کمک 47 میلیون ریالی مردم آبپخش در جشن عاطفه‌های سال گذشته اذعان داشت: مردم آبپخش مردمی نوع‌دوست هستند و تا زمانی که توان دارند برای حمایت از هم‌نوعان گام برمی‌دارند و در سال گذشته توانستیم رتبه دوم استان را به خود اختصاص دهیم.
وی اضافه کرد: در سال جاری روز هفتم مهرماه همزمان با سراسر کشور شاهد برگزاری جشن عاطفه‌ها در بخش آبپخش خواهیم بود و از مسئولان محترم بخش می‌خواهیم در حد توان در این جشن مهم حضور و فعالیت پررنگ داشته باشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول