اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه واحد جامع شوشتر:

دانشگاه آزاد نقش موثری در توسعه شوشتر دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر می‌تواند ثمرات زیادی در توسعه شهری داشته باشد.

دانشگاه آزاد نقش موثری در توسعه شوشتر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سروش زرین‌آبادی ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای این واحد دانشگاهی اظهار داشت: این واحد دانشگاهی جزو معدود واحدهای جامع کشور است که این امتیاز بسیار خوبی برای شهرستان شوشتر محسوب می‌شود و بی‌شک می‌تواند منشاء آثار بسیار خوبی در مسیر توسعه همه جانبه منطقه باشد.
وی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در شوشتر بر تعامل و همکاری کامل در زمینه‌های مختلف با این دانشکده تاکید نمود و خاطرنشان کرد: واحد شوشتر آمادگی کامل در جهت همکاری و مساعدت در بخش‌های مختلف و در چارچوب قوانین دانشگاه آزاد اسلامی را دارد.
زرین‌آبادی خاطر نشان کرد: تعامل این دو دانشگاه و دانشکده می‌تواند برای شهرستان شوشتر ثمرات خیر زیادی در بر داشته باشد.
 در این دیدار رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ضمن بیان گزارشی از مراحل راه اندازی و وضعیت کنونی این دانشکده خواستار همکاری واحد شوشتر به ویژه در بخش خوابگاهی و تغذیه شد.
سید علی اکبر جعفری موسوی راه‌اندازی این مرکز علمی را گامی در راستای پاسخ به اشتیاق خیل جوانان علاقمند به تحصیلات عالیه عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌جواری دانشکده علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر می‌تواند زمینه مساعدی در راستای پیشرفت و توسعه شوشتر و رفع محرومیت‌ها باشد.
وی تاکید کرد: شهرستان شوشتر توانایی راه اندازی این دانشکده را دارد و به این دلیل مردم در این راستا تلاش زیادی کرده‌اند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول