اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس خبر داد:

موافقت اصولی تاسیس دانشگاه آزاد واحد طارم صادر شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس اظهار داشت: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی طارم که در دستور کار قرار داشت با حضور معاون وزیر و دبیر شورای گسترش امروز موافقت اصولی را دریافت کرد.

موافقت اصولی تاسیس دانشگاه آزاد واحد طارم صادر شد
سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در طی سه سال گذشته اقدامات موثری در راستای تاسیس این دانشگاه صورت گرفته است، افزود: با امضای موافقت‌نامه اصولی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طارم شهرستان طارم دانشگاهی می‌شود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه اقدامات لازم برای تاسیس دانشگاه صورت گرفته است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان طارم در دست اقدام بوده و فعالیت‌های آن ادامه دارد.
وی بیان داشت: تاسیس این دانشگاه از سوی وزارت علوم نیز در حال پیگیری بود و مشکلی در راستای تاسیس این دانشگاه وجود نداشت.
نصیری با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در راستای تاسیس این دانشگاه بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تاسیس این دانشگاه انجام شده و امروز موافقت اصولی این دانشگاه اخذ شد.
وی طرح آمایش سرزمین را مهم‌ترین علت عدم تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی طارم دانست و گفت: طی دو سال گذشته بررسی‌های لازم برای تاسیس دانشگاه صورت گرفته بود.
وی تصریح کرد: با توجه به ارزیابی شورای گسترش موافقتنامه اصولی این دانشگاه صادر شده و شرایط لازم را برای تاسیس دارد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: راه‌اندازی رشته‌های دانشگاه نیز بررسی می‌شود و با توجه به شرایط منطقه و درخواست‌ها این رشته‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طارم راه‌اندازی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تاسیس دانشگاه در راستای توسعه مناطق مختلف مفید بوده و موجب ایجاد فضای علم و دانش در جامعه می‌شود.
نصیری با اشاره به اینکه تاسیس دانشگاه در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه منطقه تاثر دارد بیان داشت: نقش دانشگاه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت جوامع بسیار مهم است.
وی  بارزترین ویژگی تاسیس دانشگاه، توزیع عادلانه توسعه علمی در سطح کشور عنوان کرد و گفت: توسعه دانشگاه‌ها و افزایش مراکز دانشگاه موجب توسعه کشور در بخش‌های مختلف و تربیت نیروهای کارآمد برای جامعه می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول