اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گمرک آستارا خبر داد:

کشف مشروبات الکلی در گمرک آستارا

خبرگزاری فارس: سرپرست گمرک آستارا از کشف 581 بطری مشروبات الکلی در این گمرک خبر داد.

کشف مشروبات الکلی در گمرک آستارا
بهزاد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به هوشیاری کارکنان گمرک این شهرستان در کشف محموله‌های ورودی که به صورت قاچاق وارد کشور میشود، اظهار داشت: کارکنان گمرک آستارا نهایت دقت و هوشیاری خود را در زمینه کشفیات محموله‌های قاچاق به‌کار می‌گیرند تا از کالای غیرمجاز از طریق گمرک آستارا به کشور جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: با هوشیاری و تلاش کارکنان بخش درب خروجی گمرک آستارا و مظنون شدن به یک کامیون بونکر سیمان که قصد ورود به کشور را از طریق این گمرک مرزی داشت با استفاده از دستگاه ایکس‌ری و بازرسی کامل این کامیون، موفق به کشف و ضبط محموله قاچاق مشروبات الکلی که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در این خودروی سنگین بازسازی شده بود شدند.
کریمی با تاکید بر اینکه متهم با تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد، افزود: گمرک آستارا به عنوان مرزبان اقتصادی همواره تمام سعی و تلاش خود را برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به کار می‌گیرد.
وی راه‌اندازی دستگاه ایکس‌ری را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا تاثیر گذار دانست و تصریح کرد: کارکنان گمرک آستارا به وظایف قانونی خود همواره عمل میکنند.
وی گمرک آستارا را به دلیل داشتن شرایط ویژه مرزی بودن نیازمند توجه مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: گمرک آستارا به عنوان مرزبان اقتصادی کشور و شریان اصلی اقتصاد این شهرستان نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری است.
سرپرست گمرک آستارا عنوان داشت: توانمندسازی کارکنان گمرک و تجهیزات این گمرک به وسایل کنترلی پیشرفته میتواند نقش مهم و موثری را در پیشبرد اهداف عالیه سازمان و کاهش پدیده شوم قاچاق کالا داشته باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول