اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بناب خبر داد:

کشف 22 هزار بطری مشروبات الکلی در بناب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بناب از کشف و ضبط 22 هزار بطری انواع مشروبات الکلی طی سه روز اخیر خبر داد.

کشف 22 هزار بطری مشروبات الکلی در بناب
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، عیسی عاتفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این شهرستان برای قاچاقچیان ناامن شده است.
وی افزود: در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی بناب، این شهرستان برای تردد و فعالیت قاچاقچیان ناامن شده و به شکارگاه اشرار و سوداگران مرگ تبدیل شده است.
هاتفی سپس از کشف و ضبط مقادیر زیادی انواع سیگارهای خارجی و مشروبات الکلی طی سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و طی برگزاری عملیات منسجم توسط پلیس آگاهی شهرستان؛ مأموران موفق شدند در عرض 24 ساعت ضمن توقف پنج دستگاه خودروی سبک مقدار 60 هزار پاکت انواع سیگار خارجی را کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی بناب ارزش ریالی این محموله را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص پنج نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
هاتفی اضافه کرد: این محموله از استان آذربایجان‌غربی بارگیری شده و به طرف استان آذربایجان‌شرقی و استان‌های مرزی کشور در حال حرکت بود.
هاتفی همچنین از کشف و ضبط 22 هزار بطری انواع مشروبات الکلی طی سه روز اخیر خبرداد.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بناب ضمن توقف 9 دستگاه خودرو، از آنها 175 هزار پاکت سیگار کشف شده و در این ارتباط 20 نفر متهم دستگیر شده‌اند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول