اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب روستایی خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی 89 هزار مشترک آب روستایی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از وجود 89 هزار مشترک آب روستایی در سطح استان خبر داد.

خراسان جنوبی 89 هزار مشترک آب روستایی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر بسکابادی ظهر امروز در کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم صنعت آب و فاضلاب ویژه خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: سابقه آبرسانی به روستاها از دهه 1350 آغاز شد که وزارت کشاورزی و عمران روستایی این وظیفه را برعهده داشتند.
وی ایجاد، توسعه، نگهداری، بازسازی، مرمت، توزیع آب، انتقال آب و دفع فاضلاب روستایی را از وظایف شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برشمرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اعتبارات این شرکت افزود: اعتبارات این شرکت از طریق سه بخش اعتبارات تملک دارایی، ردیف‌های متفرقه مانند خشکسالی و اعتبارات ملی دانست.
بسکابادی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در سال 1384 با مصوبه مجلس شورای اسلامی و ابلاغیه دولت تشکیل شده است، ادامه داد: چارت تشکیلاتی شرکت که توسط معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری ابلاغ شده شامل حوزه مدیرعامل و سه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی، نظارت بر بهره‌برداری و مهندسی و توسعه و مدیریت امور شعب است.
وی  گفت: در حال حاضر اداره امور شرکت توسط 104 نفر پرسنل به طور مستقیم و 185 نفر آبدار و 45 نفر شرکت خدماتی اداره می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی کاهش هزینه‌های اجرایی و قیمت تمام شده، سرعت در اجرای پروژه‌ها، شفاف سازی اطلاعات و افزایش بهره‌وری را از اصلی‌ترین شعارهای وزارت نیرو در دولت دهم عنوان کرد.
بسکابادی اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر در استان خراسان جنوبی و خشک شدن قنوات بسیاری از روستاهای استان این امر مشکلات زیادی را برای روستاییان استان ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار کیلومتر شبکه انتقال توزیع در استان وجود دارد، یادآور شد: این در حالی است که 30 درصد این شبکه‌ها فرسوده هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی کمرنگ کردن حضور مردم در شرکت‌ها، شفاف‌سازی هرچه بیشتر قیمت تمام شده آب برای مشترکان و افزایش رضایتمندی مشترکان را از اهداف و برنامه‌های این شرکت در آینده عنوان کرد.
این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران استان برگزار شد که در پایان این کارگاه به خبرنگاران گواهی شرکت در این کارگاه داده شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول