اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

اضافه شدن 4 میلیارد تومان به آب روستایی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات ماده 180 قانون برنامه و بودجه 4 میلیارد تومان به بخش آب روستایی اضافه شد.

اضافه شدن 4 میلیارد تومان به آب روستایی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: مصمم هستیم در شاخص‌هایی که از میانگین کشوری عقبیم، به میانگین کشوری برسیم.
وی ادامه داد: در ماده 180 قانون برنامه و بودجه یک‌هزار و 900 میلیارد تومان برای سه بخش عمران روستایی، اجتماعی فرهنگی و اقتصادی در کشور مصوب شده و سقف استان خراسان جنوبی در مرحله اول 40 میلیارد تومان است که از این حیث یازدهمین استان برای دریافت این سقف هستیم.
مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته 20 میلیارد تومان از این رقم مصوب شد و 4 میلیارد تومان نیز به بخش آب روستایی اضافه شد.
استاندار خراسان جنوبی افزود: در مدت شش ماهه تا سقف 30 درصد بودجه فرهنگی اختصاص می‌یابد و باید طرح‌ها در شورای برنامه‌ریزی استان مورد تأیید قرار گیرد.
رشید ادامه داد: در مجموع 37 میلیارد تومان اعتبار تا کنون به جهاد کشاورزی واگذار شده و 14 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات خاص به استان واگذار شد که از این رقم 12 میلیارد تومان برای توسعه نهبندان، 2 میلیارد تومان به شهرهای دیگر که احتیاج داشته باشند هزینه می‌شود.
وی اضافه کرد: مصمم هستیم با پیگیری‌های جدی ظرف دو سال در شاخص‌هایی که از میانگین کشوری عقب هستیم جبران و به میانگین کشوری برسیم.
نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی از توافق با معاونت نظارت و راهبردی رئیس جمهور خبر داد و گفت: امید است نتایج خوبی حاصل شود ولی مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید کار کارشناسی و دقیق داشته و آمارهای ارائه شده علمی و درست باشد.
رشید با اعلام اینکه کارهای صورت گرفته در خراسان جنوبی قابل مقایسه با گذشته نیست، تصریح کرد: بی انصافی و از فتوت و جوانمردی به دور است که اقدامات صورت گرفته به مردم گفته نشود، لذا فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در تبیین خدمات دولت تلاش کنند و رسانه‌ها نیز در این زمینه همت کنند و در گفتار و نوشتار خود مردم را امیدوار کنیم.
استاندار درباره مبادله موافقتنامه‌ها هم گفت: نباید تأخیر و تعدیل در مبادله موافقتنامه‌ها در استان صورت گیرد و دستگاه‌های اجرایی باید مراحل اداری را خوب و سریع طی کنند و البته این موضوع را شخصاً دنبال می‌کنم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول