اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی قاین:

5 پروژه آبفار قاین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی قاین از افتتاح پنج پروژه آبرسانی روستایی همزمان با هفته دولت در قاین خبر داد.

5 پروژه آبفار قاین به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد دانشی‌پور صبح امروز در افتتاح پروژه‌های هفته دولت آبفار قاین اظهار داشت: آبرسانی به روستای فلک از مجتمع گزنو از جمله پروژه‌های افتتاحی هفته دولت است.
وی افزود: این پروژه در بخش مرکزی قاین با اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیون ریال افتتاح می‌شود.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی قاین با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل اعتبارات خشکسالی تأمین شده است، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ 102 خا‌نوار از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.
دانشی‌پور یادآور شد: آبرسانی به روستاهای نیار و کریزان از مجتمع گرماب از دیگر پروژه‌‌های افتتاحی هفته دولت در قاین است که روند احداث‌ آن از سال گذشته آغاز شده است.
وی ادامه داد: اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیون ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده که از محل اعتبارات خشکسالی تأمین شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی قاین تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 241 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.
دانشی‌پور از آبرسانی به روستاهای حسن‌آباد و جعفرآباد در بخش سده خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیون ریال افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات خشکسالی تأمین شده است، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه 91 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی قاین آبرسانی به روستای علیآباد و برسنان از مجتمع بقال در بخش زهان را از دیگر این پروژه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
دانشی‌پور خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه 52 خانوار از‌ آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.
وی آبرسانی به روستای دعوت در بخش زهان را از دیگر پروژه‌های هفته دولت در قاین برشمرد و گفت: 300 میلیون ریال برای این پروژه هزینه شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول