اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی:

کیفیت ساخت‌وساز در آذربایجان‌غربی مورد قبول نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: کیفیت ساخت‌وساز فعلی مورد قبول نیست و باید کیفیت ساخت‌وساز ارتقا یابد.

کیفیت ساخت‌وساز در آذربایجان‌غربی مورد قبول نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل محبت‌خواه ظهر امروز در همایش هیئت چهار نفره استان که با حضور شهرداران و روسای شوراهای شهر و روسای دفاتر سازمان نظام مهندسی ساختمان در سالن جلسات نظام مهندسی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: آمادگی هرگونه همکاری با نظام مهندسی و شهرداری‌ها را در زمینه رفع مشکلات موجود داریم.
وی با بیان اینکه کیفیت ساخت‌وساز فعلی را قبول ندارم، تصریح کرد: مسکن مهر در حال اجرا است و ناظرانی که عهده‌دار نظارت بر روند مسکن مهر شده‌اند حتی در مواردی مکان واحدهایی که مسئولیت نظارت آنها را عهده‌دار شده‌اند را نمی‌دانند.
این مسئول افزود: اجرای قانون باید از ابتدا رعایت شود و این موضوع از پی‌سازی مورد توجه قرار گیرد پس دلیلی ندارد تخلفات را زمانی مطرح کنیم که کار از کار گذشته است.
محبت‌خواه با تاکید بر ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه، ادامه داد: باید راهکارهای مناسبی داشته باشیم تا اجرایی کنیم.
وی با بیان اینکه نظام مهندسی باید کار اجرایی را در زمینه ساخت و ساز در شهرها عهده‌دار شود، گفت: در حال حاضر نظام مهندسی از وظایف ذاتی خود دور می‌شود و لازم است تا برنامه مدون،‌کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در این زمینه ارائه شود.
مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: استفاده از کارگران ماهر در کارگاه‌ها از جمله اقدامات شاخصی است که به ویژه در مسکن مهر مورد غفلت قرار گرفته است.
محبت‌خواه اعلام کرد: این در حالی است که هنوز استفاده از کاردان‌های فنی در ساخت و ساز‌هایی که در سطح استان انجام می گیرد اجرایی نشده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول