اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌وبلوچستان:

سیستان و بلوچستان در نمودار ساخت و ساز عقب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: استان با توجه به نمودار ساخت و ساز نسبت به سایر استان‌های کشور عقب است.

سیستان و بلوچستان در نمودار ساخت و ساز عقب است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، امیرحسین عباسی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای مسکن شهرستان سراوان اظهار داشت: کیفیت و کاهش هزینه‌ها و بهره‌وری حداکثر با رعایت اولویت‌ها از اهداف برنامه‌های مهم این سازمان است.
وی افزود: در سال‌جاری در شهرهای زیر 25 هزار نفر هیچ گونه محدودیتی برای مساحت مسکن مهر وجود نداشته است.
مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به گستردگی زیاد استان سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌ها در نمودار ساخت و ساز عقب است.
عباسی ادامه داد: لازمه پیشرفت در نمودار ساخت و ساز، همکاری همه دوایر و دستگاه‌های مربوطه برای رفع مشکل مسکن به ویژه روستاییان و مناطق حاشیه شهرها را می‌طلبد.
فرماندار سراوان نیز در این دیدار ضمن خواستار نظارت بر کیفیت و کمیت مسکن با توجه به بافت فرسوده نسبت به مقاوم سازی منازل روستایی از سوی بنیاد مسکن شد.
محمداکبر چاکرزهی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان سراوان شهری مرزی است و مناطق مرزی ورود اتباع بوده لذا وجود بافت مناسب و آثار خدمات، بازتاب دهنده خدمات نظام در استان است.
وی تصریح کرد: بدین منظور ضروری است تا خدمات نظام به دورترین نقاط مرزی سوق داده شود.
در پایان این جلسه، احسان دهواری به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن سراوان معرفی و از خدمات سید شیرعلی حسینی نارویی مدیر قبلی این بنیاد تقدیر شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول