اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول منطقه حفاظت شده مند خواستار شد؛

توجه به مطالعات زیست محیطی در ساخت و ساز

خبرگزاری فارس: مسئول منطقه حفاظت شده مند بردخون گفت: عده‌ای اطلاعات و آگاهی کافی ندارند و لازم است در ساخت و سازها به مطالعه زیست محیطی بپردازند.

توجه به مطالعات زیست محیطی در ساخت و ساز
صادق پورسالم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به اهمیت محیط زیست اظهار داشت: حفاظت از گونه‌های مختلف محیط زیست بسیار مهم است و لازم است مردم همکاری و مشارکت داشته باشند و محیط زیست را از خود بدانند.
صادق پورسالم ادامه داد: جزایر مستعد و متنوعی در بردخون وجود دارد و خورخان زیستگاه بیشتر آبزیان منطقه است که از لحاظ اکولوژیک بسیار اهمیت دارد.
وی تصریح کرد: به همین دلیل ممکن است با احداث فضاها و گسترش صنایع جدید این منطقه دچار زیان و آبزیان آن نابود شوند ضمن اینکه گلایه در زمینه احداث اسکله وعوارض ناشی از آن موجب بیان دیدگاه‌های منفی در موضوع محیط زیست شده است.
مسئول منطقه حفاظت شده مند بردخون افزود: عده‌ای اطلاعات و آگاهی کافی ندارند و لازم است در ساخت و سازها به مطالعه زیست محیطی بپردازند تا مردم و گونه‌های محیط زیست ضرر نکنند و نسل آینده نیز بتواند از این نعمت خدادادی بهره ببرد.
پورسالم اضافه کرد: ورود افراد بدون مجوز در منطقه حفاظت شده ممنوع نباید انجام بگیرد و براساس قانون جرم محسوب می‌شود و در این زمینه مردم منطقه مشارکت خوبی دارند و از حیات وحش غنی و گونه‌های مختلف جانوری وگیاهی حفاظت می‌کنند و تعامل بسیار خوبی دارند.
پورسالم محیط زیست را متعلق به همه مردم و نسل ها دانست و تلاش برای حفظ و نگهداری آن را وظیفه مهم مردم و مسئولان خواند.
این مقام مسئول اضافه کرد: اهمیت محیط زیست به زندگی و آینده مردم وابسته است و نباید ذره‌ای از آن غفلت کنیم.
 انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول