اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

17 کتاب دفاع مقدس در مازندران رونمایی میشود

خبرگزاری فارس: سرپرست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از رونمایی از 17 کتاب متناسب با موضوع دفاع‌مقدس در مازندران خبر داد.

17 کتاب دفاع مقدس در مازندران رونمایی میشود
سید مهدی کیاالحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: 19 ستاد شهرستانی و 12 کمیته استانی برای برگزاری برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس در مازندران راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های تبلیغی هفته دفاع مقدس نیز در اختیار مجریان قرار گرفته است، ابراز داشت: در مجموع 144 برنامه در استان مازندران برگزار می‌شود.
سرپرست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادامه با بیان اینکه 31 برنامه کمیته استانی و 113 برنامه شهرستانی در این هفته برگزار می‌شود، گفت: ایجاد بستر مناسب برای اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت‌های دفاع‌مقدس از دیگر برنامه‌های این ستاد است.
وی از رونمایی انیمیشن‌هایی با موضوع دفاع مقدس در استان خبر داد و تصریح کرد: نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی کشوری نیز با همکاری آموزش و پرورش در استان برگزار می‌شود.
سرپرست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران هفته دفاع مقدس را نماد پرشکوه حماسه و روحیه ایثار و شهادت برشمرد و خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس تابلوی پاسداشت ارزش های انقلاب است.
 انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول