اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

معلمان روحیه خودباوری را در دانش‌آموزان تقویت کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: معلمان باید از طریق احیای ارزش‌های فرهنگ دفاع مقدس در بین دانش‌آموزان روحیه اعتماد به‌ نفس و خودباوری را در وجود آنها تقویت کنند.

معلمان روحیه خودباوری را در دانش‌آموزان تقویت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان رزمنده آموزش و پرورش ناحیه یک اراک افزود: درس مهمی که از هشت سال جنگ تحمیلی جدای از ایثار و گذشت و فداکاری می‌توان آموخت، درس اعتماد به نفس و خودباوری است که باید معلمان با بازگو کردن روحیه اعتماد به نفس و خودباوری این دو اصل مهم را در بین دانش‌آموزان تقویت کنند.
وی با تاکید بر اینکه معلمان در حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به آیندگان نقش به سزایی دارند، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی گران‌سنگ در ذهن ملت ایران باقی ‌مانده و از آفت تحریف مصون بماند که در این راستا معلمان مسئولیت و رسالت سنگینی را بر عهده دارند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی دفاع مقدس تأثیر به سزایی در اخلاق جوانان داشته و روحیه استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی را در آنان افزون‌تر خواهد کرد.
ابوحمزه اظهار داشت: تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی مملو از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های معلمانی است که در کلاس خود درس شهامت و شجاعت و دفاع از دین را به شاگردان آموختند و آنها نیز سر از پا نشناخته از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و خون پاکشان گواه این مدعا است.
وی گفت: امروز نیز معلمان مسئولیت هدایت نسلی را به عهده دارند که آماج حملات فرهنگی دشمنان است  که باید این جبهه را از وجود فهمیده‌ها و باکری‌ها و زین‌الدین‌ها پر کنند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان عظیم‌ترین نهاد فرهنگی رسالت پرورش نسل جدید را بر عهده دارد که باید معلمان با ترویج و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر دینی و بینش و نگرش سیاسی اصیل و سالم در راستای آگاهی‌بخشی به این قشر بکوشند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز با بیان اینکه  مدرسه به عنوان خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت و کانون توسعه مرزهای دانایی است، گفت: آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان مسئله بسیار مهمی است که در بیمه‌ کردن آنها در برابر توطئه‌های دشمنان تاثیرگذار است.
ابوالفضل هاشمی افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 60 هزار دانش آموز در 382 واحد آموزشی در قالب دو هزار و 210 کلاس درس در ناحیه یک اراک مشغول به تحصیل شدند که سه هزار و 149 فرهنگی تعلیم و تربیت این تعداد دانش‌آموز را بر عهده دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول