اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

نمایش توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح استان مرکزی

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح استان مرکزی به نمایش گذاشته شد.

نمایش توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروی‌های مسلح استان مرکزی گفت: امروز به برکت غیرت و توان بالای دانشمندان ایرانی توان نظامی ایران قدرت برتر منطقه است.
آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی افزود: امروز ایران اسلامی به الگوی مناسبی برای  کشورهای اسلامی تبدیل شده و با قاطعیت می‌توان گفت بیداری اسلامی امروز برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
وی با اشاره به لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه بسیار ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است که گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ضروریات اجتناب‌ناپذیر است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای این دوران در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
نجف‌آبادی اظهار داشت: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و مقابله جدی با نظام سلطه از آثار و برکات انقلاب اسلامی است که سرنگونی ظالمان را در پی خواهد داشت.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس نماد   اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی است که باید برنامه‌‌های این هفته با شکوه‌ هر چه تمام‌تر برگزار شود.
غلامعلی ابوحمزه افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.
گفتنی است در این مراسم نیروهای انتظامی، نظامی، تیپ پیاده 71 سپاه روح‌الله، ستاد سپاه روح‌الله، سپاه ناحیه اراک، قشرهای مختلف بسیج، مرکز آموزش مالک اشتر ناجا، پایگاه پدافند هوایی، یگان ویژه و گروه مهندسی رزمی 42 قدر مقابل تمثال امام راحل و رهبری رژه رفتند.
در این مراسم بخشی از ادوات و تجهیزات نظامی سنگین، نیمه سنگین و سبک نیروهای مسلح استان مرکزی به نمایش گذاشته شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول