اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد:

120هزار مدرسه در ششم مهر میزبان جشن عاطفه‌ها میشوند

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: امسال جشن عاطفه ها از 6 مهرماه با نواختن زنگ عاطفه ها و آمادگی 120هزار مدرسه به عنوان پایگاه ، آغاز و به مدت سه روز از سوی کمیته امداد و با همکاری وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج و وزارت ورزش و امور جوانان برگزارمی‌شود.

120هزار مدرسه در ششم مهر میزبان جشن عاطفه‌ها میشوند
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد سعید ستاری گفت: در چهارشنبه 6 مهر با همکاری سازمان آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی ضمن نواختن زنگ عاطفه‌ها در  مدارس،120 هزار مدرسه به عنوان پایگاه در جهت جمع آوری کمک‌های مردمی، نیکوکاران و محسنین جوان خواهند بود.
 
وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها با استفاده از 15هزار پایگاه در سراسر کشور خبر داد و افزود: این پایگاه‌ها از سوی کمیته امداد و با همکاری سازمان بسیج مستضعفین وصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پنجشنبه 7 مهر به جمع آوری کمک‌های مردمی در داخل کشور و نیز کمک‌های ایرانیان مقیم خارج از کشور خواهد پرداخت.
 
 وی با بیان اینکه در روز جمعه 8 مهر با همکاری وزارت ورزش و امور جوانان راهپیمایی گسترده خانوادگی برگزار می‌شود،خاطر نشان کرد: در این روز با ایجاد پایگاه‌هایی در ستاد نماز جمعه، کمک‌های نمازگزاران عزیز نیز جمع آوری می‌شود.
 
لازم به ذکر است جشن عاطفه‌ها هرساله همزمان با بازگشایی مدارس، به منظور جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای ‌مردمی، سازمان‌ها و دوایر دولتی جهت یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند و محروم توسط کمیته امداد امام خمینی(ره‌) در سراسر کشور اجرا می‌شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول