اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون مشارکت‌های مردمی امداد در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

جمع‌آوری کمکهای مردمی برای دانش‌آموزان سومالی همزمان با جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان سومالی همزمان با برگزاری جشن ملی عاطفه‌ها خبر داد.

جمع‌آوری کمکهای مردمی برای دانش‌آموزان سومالی همزمان با جشن عاطفه‌ها
سعید ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص آخرین تصمیمات جهت برگزاری جشن ملی عاطفه‌ها در کشور اظهار داشت: این جشن در ششم مهر در تمامی مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد تصمیم دارد امسال جشن عاطفه‌ها علاوه بر ششم مهر در مدارس در روز هفتم و هشتم مهر نیز در مساجد و پایگاه‌های امداد ادامه داشته باشد.

ستاری اضافه کرد: همزمان با برگزاری جشن عاطفه‌ها در روز ششم مهر زنگ این جشن توسط مسئولان امداد و آموزش و پرورش در یکی از مدارس تهران در منطقه 20 به صورت نمادین نواخته خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا جشن عاطفه‌ها یک هفته دیرتر از آغاز سال تحصیلی مدارس برگزار می‌شود و آیا بهتر نبود در ابتدای سال برگزار می‌شد، گفت: تفاوت خاصی ندارد چرا که دانش‌آموزان نیازمند کاملا مشخص شده و کمک‌های جمع‌آوری شده کمتر از یک هفته به دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: همزمان با برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور کمیته امداد برنامه‌ریزی کرده تا کمک‌های مردم را نیز برای دانش‌آموزان سومالی جمع‌آوری کنند به همین منظور صندوق‌هایی برای این کمک‌ها در روز ملی جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول