اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خبر داد:

دستگیری 56 سارق حرفه‌ای در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سارقان حرفه‌ای در بوشهر 56 سارق حرفه‌ای در سطح استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 56 سارق حرفه‌ای در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هوشمند شریفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پلیس در راستای اجرای طرح 4 روزه مبارزه با سارقان حرفه‌ای و همچنین ارتقاء امنیت اجتماعی، موفق به شناسایی و دستگیری 56 نفر سارق حرفه‌ای در سطح استان شد.
وی افزود: پلیس آگاهی در این مدت، 43 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد مجوز را کشف و ضبط کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر، ضمن هشدار به شهروندان بوشهری و رعایت مسائل امنیتی در هنگام ترک منزل از کشف 2 فقره سرقت منزل و دستگیری 3 نفر سارق حرفه ای در این راستا خبر داد.
شریفی در ادامه اظهارداشت: مأموران پلیس آگاهی در مأموریت‌های شبانه روزی خود در مدت مذکور، چندین فقره سرقت‌هایی چون احشام، داخل خودرو، کیف قاپی و ... را به کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر جمع کشفیات را 159 فقره و استعلام تعداد 485 دستگاه وسیله نقلیه توسط پلیس آگاهی استان عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان گناوه نیزگفت: پلیس شهرستان گناوه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با تجهیزات ماهواره ای تعداد پنج هزار و 45 دستگاه تجهیزات ماهواره ای را کشف و ضبط کرده است.
کرم اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان گناوه با توجه به طرح جمع آوری تجهیزات ماهواره‌ای و مبارزه با آن موفق شدند از ابتدای مهرماه سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری تعداد پنج هزار و 45 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای کشف و ضبط کنند.
وی افزود: پلیس گناوه در این مدت بیش از 547 هزار عدد ترقه، بیش از 26 هزار پاکت سیگار و 17 هزار بطری مشروبات خارجی کشف و ضبط و 14 نفر را در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده است.
دشتیان در ادامه از کشف بیش از 35 کیلوگرم موادمخدر در مدت مذکور خبر داد و تصریح کرد: پلیس شهرستان گناوه در این راستا 52 نفر را دستگیر کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در ادامه گفتگو مبارزه با اقلام ضدفرهنگی را یکی دیگر از عملکردهای این پلیس برشمرد و گفت: مأموران اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گناوه در 11 ماهه گذشته بیش از 651 هزار حلقه سی دی مبتذل را کشف و ضبط کرده است.
وی در پایان از دستگیری 102 نفر مجرم در راستای جرایمی چون سرقت مالی و اقتصادی، امور امنیتی، موادمخدر، قاچاق کالا و ... خبر داد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول