اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انهدام باند سارقان و راهزنان مسلح در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان از انهدام یک باند راهزن مسلح و دستگیری 9 نفر از اعضای باند در اطراف بندرعباس طی روز گذشته خبر داد.

انهدام باند سارقان و راهزنان مسلح در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد دادستانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت و راهزنی در نقاط مختلف استان و ایجاد نارضایتی و رعب و وحشت در بین شهروندان، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان موضوع شناسایی و دستگیری راهزنان را در دستور ویژه کاری قرار دادند.
وی افزود: مأموران پس از چند اقدام وسیع اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی نهایتاً روزگذشته یک باند 9 نفره سارقان و راهزنان مسلح را شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه ضمن انهدام و متلاشی کردن باند مذکور، تمام اعضای باند را که همگی اهل استان کهگیلویه و بویراحمد بودند را دستگیر کردند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل و مخفیگاه سارقان، مقادیری اقلام و وسایل سرقتی شامل طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه، تلویزیون، مبلغ 643 هزار تومان وجه نقد و 300 روپیه وجه نقد افغانی و پاکستانی، دو دستگاه دوربین دید در شب و هفت عدد کارت سوخت خودرو و موتورسیکلت کشف و دو دستگاه خودرو پژو 405 که در امر جابجایی سارقان و تهیه آذوقه و سلاح از آنها استفاده می‌شد را توقیف کردند.
دادستانی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که سوابق سرقت، کلاهبرداری، زورگیری و راهزنی در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد کرمان و هرمزگان را داشتند به همراه خودروها و اقلام سرقتی مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به یگان منتقل شدند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول